Skip to main content

Succesfull Sales Work and Customer Care (5 cr)

Code: 3H00CE28-3003

General information


Enrolment period
11.06.2018 - 02.09.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2018 - 31.12.2018
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business Administration
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Mika Jokinen
Heli Antila
Minna Heikinheimo
Person in charge
Mari Stenvall
Course
3H00CE28

Objectives (course unit)

Opiskelija tietää hyvän asiakaspalvelun periaatteet ja kehittämiskohteet ja osaa toteuttaa näitä käytännössä. Hän vahvistaa vuorovaikutustaitojaan erityisesti luottamuksen rakentamisen, vakuuttavan esiintymisen ja argumentitaitojen näkökulmasta. Hän osaa selvittää asiakkaan tarpeet.

Opiskelija tuntee tuloksellisen myynnin työkalut ja tekniikat. Hän hallitsee myynnin vaiheet ensikontaktista kaupan päättämiseen ja jälkihoitoon.

Opiskelija osaa asiakkaiden tunnistamisen, ryhmittelyn ja asiakassuhteen kehittämisen. Hän ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen myyntityössä ja osaa toimia ylittääkseen asiakkaiden odotukset, hoitaakseen reklamaatiot menestyksekkäästi ja hyödyntääkseen asiakkaan ostoprosessia (lisämyynti, keskittäminen jne.). Hän tietää, miten asiakkaasta voi saada suosittelijan ja kumppanin ja osaa hoitaa uusasiakashankinnan.

Content (course unit)

- hyvä asiakaspalvelu ja sen kehittäminen
- henkilökohtaiset vuorovaikutustaidot myyntityössä ja asiakaspalvelussa
- asiakkuus kokonaisuudessaan
- myynnin työkalut ja vaiheet käytännössä

Go back to top of page