Future Music Instructor (4 cr)
Code: 2X00CG33-3001
General information
- Enrolment period
- 12.06.2017 - 18.09.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 19.09.2017 - 15.02.2018
- Implementation has ended.
- Credits
- 4 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Music
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 6 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Culture and Arts, Music
- Teachers
- Matti Ruippo
- Mirja Kopra
- Maiju Kopra
- Elina Orjatsalo
- Course
- 2X00CG33
Objectives (course unit)
The Student has deepen his knowledge of teaching pupils in different ages. He can choose the essential methods and tools to achieve the aims. He has ability to meet differnet learners and he has made acquaintance of Special music education. He can search more Information about it.
The Student can act as in digital society. He is in role of expert and notice the ethics of teaching. He can take advance of the music educational reseach.
He has a highly Level Sence of emotilanal Pedagogy and he can develop his own Work as Part of different Teams.
The Student knows how to act an Event Producer ja Project Manager and he can carry out an Event with Partner in cooperation.
Content (course unit)
The change of the role in expertation. Appying ICT to make learning possible.
Be aquainted with the reseach of music education and music psychology. Using the knowledge to students own work.
Taking participate in project.
Location and time
Opintojakson sisällöstä on 3 op Maiju Kopran osuutta, 1 op Matti Ruipon osuutta.
Matti Ruipon osuus jaetaan kahteen ryhmään (aakkosjärjestyksessä).
Ensimmäinen ryhmä kokoontuu 19. ja 26.9.; 3. ja 10.10.2017.
Toinen ryhmä kokoontuu 10., 24. ja 31.10. ja 21.11.2017
Paikka on Kuntokatu 4, lka P2-01, klo 9.30–12.00
Maiju Kopran osuudessa ovat kaikki osallistujat mukana yhdessä ryhmässä. Osuuteen kuuluu lähijakso 11.1.- 1.2.2018 (torstai klo 12.30.30-15.45, P2-02), projekti ja yhdessä sovittavana ajankohtana palautekeskustelu.
Exam schedules
Ei tenttejä.
Evaluation methods and criteria
Opiskelija saa palautetta edistymisestään koko opintojakson. Opintojakson arviointiin vaikuttavat osallistuminen ja annettujen tehtävien suorittaminen.
Assessment scale
Pass/Fail
Teaching methods
Luennot, demonstraatiot, projekti, tehtävät
Learning materials
Sovitaan opettajan kanssa.
Student workload
Matti Ruippo: lähi- ja etäopetus yhteensä 12 h. Projektin valmistaminen ja muu työ 18 h.
Maiju Kopra: lähi- ja etäopetus yhteensä 1 op, projektin valmistaminen ja muu itsenäinen työskentely 2 op.
Content scheduling
Matti Ruippo: Kaksi ensimmäistä opetuskertaa sovellusten opiskelua, kaksi jälkimmäistä opetusharjoittelua.
Maiju Kopra:
11.1. Opintojakson alkukeskustelu, tuottaminen ja vastuu projektista, mahdolliset yhteistyökumppanit, suunnittelun aloitus
18.1. Opettajan roolin muuttuminen, pedagoginen suunnittelu osana projektia,erilaiset oppijat vastaanottajina, suunnitelmien esittelyä ja kommentointia, yhteydenpito yhteistyökumppaneihin
25.1. Toteutussuunnitelman reflektointi ja viimeistely, käytänteiden viimeistely, tavoitteiden tarkistus,
1.2. Harjoitusesitykset, projektin käytänteiden viimeistely
projekti* 1.-11.2.
projekti* 1.-11.2.
Erikseen sovittava palautekerta.
Completion alternatives
Sovitaan opettajan kanssa.
Practical training and working life cooperation
Maiju Kopran osuudessa toteutettava projekti tehdään yhteistyössä oppilaitoksen ulkopuolisten tahojen kanssa. Opiskelijat hankkivat itse projektiinsa sopivan kumppanin.
International connections
Materiaali osittain.
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hyväksytty: Opiskelija osallistuu opetukseen, huolehtiin omien vastuidensa toteutumisesta ja reflektoi omaa oppimistaan esim. palautekeskustelussa.
Hylätty: Opiskelija ei osallistu opetukseen ja/tai tekee annetut tehtävät puutteellisesti.