Indicators and management (5 cr)
Code: 3H00CQ26-3004
General information
- Enrolment period
- 11.06.2018 - 02.09.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 30.11.2018 - 31.07.2019
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Online learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
Objectives (course unit)
Opintojakson tavoitteena on
• osata analysoida ja johtaa osaston toimintaa lukujen perusteella
• ymmärtää tuloksen muodostuminen myös koko kaupan tasolla
• Opintojen lopuksi keskitytään vielä kauppiaan rooliin kauppansa johtajana.
Content (course unit)
Department’s income and costs
Department’s indicators
Managing a department
Formation of store’s profit
K-retailer as a leader and profit maker
Location and time
Opiskelija voi aloittaa opintojakson haluamanaan ajankohtana opintojakson ollessa käynnissä. Esitietovaatimukset, kts kohta 'Lisätietoja opiskeljalle'.
Evaluation methods and criteria
Arviointimenetelmät ja kriteerit löytyvät opintojakson Moodle-alustalta, jonne opiskelija saa tunnukset ilmoittauduttuaan opintojaksolle.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Verkkokurssi.
Student workload
5 opintopistettä, yksi opintopiste vastaa 27h opiskelijan työtä.
Further information
Opintojakso kuuluu K-kauppiasliiton kanssa yhteistyössä toteutettavaan Kauppa & yrittäjyys -opintokokonaisuuteen (15op) , joka koostuu kolmesta erillisestä opintojaksosta.
1. Kaupan toimintaympäristö ja kilpailukeinot (5op)
2. (Osaston) henkilöstön ja myynnin johtaminen (5op)
3. Tunnusluvut ja johtaminen (5op)
Opintojaksot täytyy suorittaa järjestyksessä ja seuraavan opintojakson voi aloittaa vasta kun edellinen opintojakso on hyväksytysti suoritettu.