Marketing (3 cr)
Code: 3H00CY94-3001
General information
- Enrolment period
- 01.08.2017 - 01.09.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2017 - 31.12.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Entrepreneurship (Proacademy)
- Degree programmes
- Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
- Teachers
- Miina Kivelä
- Course
- 3H00CY94
Objectives (course unit)
Opintojakson aikana opiskelijat tutustuvat käytännönläheisesti 2020-luvun markkinoinnin perusperiaatteisiin.
- Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin
- Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia
- Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla
- Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena
Content (course unit)
Mitä tulevaisuuden markkinointi on, ja mitä se vaatii alan ammattilaiselta?
Mitkä ovat 2020 -luvun markkinoinnin trendit ja miten niitä hyödynnetään?
Miten tavoitteet vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten markkinointisuunnitelmasta rakennetaan arvoa tuottava kokonaisuus?
Prerequisites (course unit)
ei ole