English for Engineers (3 cr)
Code: 5N00BE51-3049
General information
- Enrolment period
- 18.09.2017 - 17.10.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 14.12.2017 - 31.12.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Bioproduct Engineering
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Bioproduct and Process Engineering, students who began in 2014-2018
Objectives (course unit)
Students
- can and dare speak and write English better
- can and dare perform better in English
- increase their vocabulary
- know the most important grammar structures
Content (course unit)
• telling about oneself
• travel
• small talk
• discussion and presentation exercises
• basic vocabulary of the field of study
• reviewing basic grammar
Prerequisites (course unit)
Upper secondary school English
Exam schedules
Ensimmäisellä tapaamiskerralla järjestetään lähtötasotesti.
Kirjallinen koe
Läsnäolovaatimus 80% lähiopetustunneista, 1 lähiopetustunti = 45 minuuttia). Poissaoloa ei voi korvata ylimääräisillä tehtävillä.
Uusintatentit ja arvosanan korotus:
Evaluation methods and criteria
Arviointi perustuu
- suullisen esitykseen
- kirjalliseen kokeeseen
- asenteeseen ja aktiviisuuteen (voi vaikuttaa arviointiin yhden arvosanan verran)
Assessment scale
0-5
Completion alternatives
Valinnainen opintojakso, ei vaihtoehtoista suoritustapaa
Further information
Sufficient skills in Finnish
Mandatory participation on 80% of the classes
Alternative forms of completion: approved skills test or corresponding studies at another university of applied sciences
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Ei suoriudu annetuista tehtävistä tai poissaooja on liikaa
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
-osaa pitää yksinkertaisen ja ymmärrettävän esityksen valmista materiaalia ja apuneuvoja käyttäen
-selviytyy yksinkertaisista keskustelutilanteista
-ymmärtää pääasiat normaalitempoisesta puheesta tutussa asiayhteydessä, kun viesti toistetaan tarvittaessa
-ääntää useimmiten ymmärrettävästi
-kirjoittaa jotakuinkin ymmärrettävästi
-käyttää yksinkertaisia kieliopin perusrakenteita
-käyttää alan perussanastoa niin, että olennainen viesti välittyy
-löytää etsimänsä tiedon teksteistä, jotka käsittelevät tuttuja aiheita
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
-osaa valmistella ja pitää suppean mutta selkeän esityksen
-keskustelee melko sujuvasti
- ymmärtää eri korostuksilla puhuvia ihmisiä, kun aihe on tuttu
-ääntää melko luontevasti ja selkeästi
-kirjoittaa melko sujuvasti ja selkeästi
-käyttää rakenteita pääosin oikein ja korjaa itse kielenkäytön virheitä, jos ne ovat johtaneet väärinkäsityksiin
- ymmärtää ja käyttää sanastoa melko täsmällisesti
- ymmärtää lukemansa tekstin pääasiat ja useimmat yksityiskohdat
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
- osaa valmistella ja pitää vakuuttavan, jäsennellyn esityksen
-keskustelee sujuvasti
-ymmärtää suhteellisen vaivattomasti myös eri korostuksilla puhuvia ihmisiä
-ääntää luontevasti ja selkeästi
- kirjoittaa sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti
-käyttää monipuolisia kielioppirakenteita ja hallitsee ne lähes virheettömästi
-ymmärtää ja käyttää taitavasti ja täsmällisesti sanastoa
- ymmärtää sekä pääasiat että yksityiskohdat vaativastakin tekstistä