Basic Russian (5 cr)
Code: N-KV586BV-3006
General information
- Enrolment period
- 01.11.2016 - 15.01.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 15.01.2017 - 08.05.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- TAMK Languages and Communication
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 30
- Teachers
- Maija Salmi
- Course
- N-KV586BV
Objectives (course unit)
Having completed work on this module, students will have a basic knowledge of the target language. In particular, students will
- be able to interact with customers in the target language.
- have a positive attitude towards native speakers of the
target language, and know how to communicate with them
in a culturally appropriate manner.
- be able to build on the skills acquired in this module, so as
to develop further their skills in the target language.
Aqcuired level of competence: A1-A2 (Common European Framework of Reference for Languages)
Content (course unit)
The basic level language study modules provide students with natural and realistic communicative practice in work-related situations. The situations will vary according to the special characteristics of the target language. The principal
topics and functions include e.g.:
? describing one?s educational background, work experience
? giving information about one?s company
? communicating with customers
Prerequisites (course unit)
Prerequisites: This module is aimed at students who have studied the target language for three years. This corresponds approximately to the standard reached in a ?short language course? in a Finnish high school.
Exam schedules
varmistetaan myöhemmin, kurssin päätyttyä
Evaluation methods and criteria
Asteikko 0-5
Arvosana määräytyy kokeiden perusteella. Muut arviointikriteerit: aktiivinen osallistuminen tuntityöskentelyyn, itsenäisten tehtävien suorittaminen.
Läsnäolovaatimus: 80 %.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
lähiopetus|aktivoivat kirjoitustehtävät|esitelmät|opetuskeskustelu|yhteistoiminnallinen oppiminen|harjoitukset|tentti|itsenäinen verkko-opiskelu|ohjattu verkko-opiskelu
Learning materials
Oppikirja Kafe Piter 1 ( Marjatta Alestalo)
+ opettajan jakama materiaali ja verkkomateriaali
Student workload
Lähiopetus 5 op
Itsenäinen opiskelu
Läsnäolovelvollisuus 80% lähitunneista.
Content scheduling
- matkustus ja asiointi
- työelämäsanastoa
- small talk
- kieliopillisia rakenteita
-itsestä ja koulutuksesta kertominen
- maantuntemusta, tapa- ja työkulttuuria
Completion alternatives
AHOT-menettely
Further information
Tiistaisin( 17-20) 9.1 - 8.5.2017
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää yksinkertaisia suullisia ja kirjallisia viestejä ja osaa välittää ne vastaanottajalle. Puhuminen ja kirjoittaminen ovat rakenteiden ja ääntämisen osalta välttävällä tasolla. Opiskelija osaa käyttää oppimaansa yksinkertaisissa kielenkäyttötilanteissa. Opiskelija hallitsee välttävästi työelämän kielenkäyttötilanteiden perussanastoa ja -fraseologiaa, esim. tuote- ja yritysesittely, puhelinkieli, asiakaspalvelu ja informaation kysyminen ja edelleen välittäminen.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää usein suullisia ja kirjallisia viestejä ja osaa välittää ne vastaanottajalle. Puhuminen ja kirjoittaminen ovat rakenteiden ja ääntämisen osalta hyvällä tasolla. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa tutuissa, monipuolisissa kielenkäyttötilanteissa. Opiskelija hallitsee suhteellisen hyvin tavanomaisia puhetilanteita ja työelämän tavanomaista sanastoa ja fraseologiaa, esim. tuote- ja yritysesittely, puhelinkieli, asiakaspalvelu ja informaation kysyminen ja edelleen välittäminen.
.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää yleensä rakenteeltaan ja sisällöltään vaativiakin suullisia ja kirjallisia viestejä ja osaa välittää ne onnistuneesti vastaanottajalle. Puhuminen ja kirjoittaminen ovat rakenteiden ja ääntämisen osalta erittäin hyvällä tasolla. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa uusiin, monipuolisiin kielenkäyttötilanteisiin. Opiskelija hallitsee kiitettävästi työelämän kielenkäyttötilanteiden osittain vaativampaakin sanastoa ja fraseologiaa, esim. tuote- ja yritysesittely, puhelinkieli, asiakaspalvelu ja informaation kysyminen ja edelleen välittäminen.