Customers as Service Developers (5 cr)
Code: 8U00CO27-3002
General information
- Enrolment period
- 02.07.2017 - 21.09.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 25.09.2017 - 23.11.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Hospitality Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 32
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Hospitality Management
Objectives (course unit)
What is service development process like?
Why are services developed in cooperation with customers and interest groups?
How to integrate customers and other interest groups into the service development process?
Content (course unit)
Students
• can as experts develop service processes of companies
• understand the importance of customers and interest groups in service development
• can make customers and interest groups commit themselves to development activities.
Location and time
Ennakkotehtävä 29.9.2017 (Tabulan kautta)
Kontaktitunnit
la 7.10 12.30-15.30
pe 27.10 klo 8.30-16.00
to 23.11 klo 16.00-20.00
Assessment scale
0-5
Teaching methods
luennot
palvelun kehittämisprosessi yritykseen
Learning materials
Juha Tuulaniemi, 2011. Palvelumuotoilu
ja
muu materiaali, myös vieraskielistä aineistoa
Completion alternatives
AHOT-menettely
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei tunnista toimialan palvelujen kehittämistarpeita eikä kykene määrittelemään käyttäjälähtöisiä menetelmiä.
Opiskelija ei ole osallistunut eikä toiminut vastuullisesti co-design lähestymistavalla toteutettuihin palvelujen kehittämistehtäviin. Opiskelijalla ei ole suorittanut annettuja tehtäviä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija tunnistaa toimialan palvelujen kehittämistarpeita ja kykenee määrittelemään käyttäjälähtöisiä menetelmiä ja co-design lähestymistavan palvelujen kehittämisessä.
Opiskelijalla on pyrkimystä palvelun kehittämiseen yrityksissä ja toimintaa asiakkaiden ja sidosryhmien sitouttamiseen kehittämiseen.
Opiskelija tunnistaa vuorovaikutustaitonsa ja ottaa vastuun omasta suoriutumisestaan.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija jäsentää toimialan palvelujen kehittämistarpeita ja kykenee vertailemaan erilaisia käyttäjälähtöisiä menetelmiä ja perustelemaan co-design lähestymisen hyötyjä palveluprosessien kehittämiseen.
Opiskelija osaa ratkaista palvelun ongelmia yrityksissä ja sitouttaa asiakkaita ja sidosryhmiä kehitystoimintaan.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ymmärtää laaja-alaisesti toimialan palvelujen kehittämistarpeen ja kykenee analysoimaan käyttäjälähtöisten menetelmien ja co-design lähestymisen hyötyjä palveluprosessien kehittämiseen.
Opiskelija ideoi ja luo uusia palvelun toimintamalleja yritykseen ja sitouttaa asiakkaat ja sidosryhmät kehitystoimintaan.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti. Kehittää sekä omaa että ryhmän vuorovaikutusta.