Skip to main content

Basic English Grammar (3 cr)

Code: N-KV572-3019

General information


Enrolment period
01.07.2015 - 24.01.2017
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.03.2017 - 14.05.2017
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Virtual portion
3 cr
Mode of delivery
Online learning
Unit
Business Operations
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Bioproduct and Process Engineering, students who began in 2014-2018
Degree Programme in Media
Degree Programme in Vehicle Engineering, students who began in 2014-2018
Degree Programme in Forestry
Degree Programme in Mechanical Engineering
Degree Programme in Business Information Systems
Degree Programme in Laboratory Engineering
Degree Programme in Construction Site Management
Degree Programme in Building Services Engineering
Degree Programme in Electrical Engineering
Degree Programme in ICT Engineering, students who began in 2014-2018
Degree Programme in Construction Engineering, students who began in 2014-2018
Degree Programme in Construction Architect
Degree Programme in Hospitality Management
Degree Programme in Physiotherapy
Degree Programme in Nursing and Health Care, Nursing
Degree Programme in Social Services
Degree Programme in Business Administration
Degree Programme in Culture and Arts, Music
Master's Degree Programme in Music
Teachers
Kristiina Tillander
Milja Mero
Course
N-KV572

Objectives (course unit)

The students learn how to
1. use prepositions correctly
2. use verbs in their correct tenses in various situations
3. use adjectives and adverbs correctly
4. create grammatically correct sentences and questions in English.

Content (course unit)

- verbs
- prepositions
- adjectives
- sentence structures

Location and time

Ajoitus: 6.3. - 15.5. 2017
Materiaalipakettien ilmestymisajat:
1. paketti 6.3.
2. paketti 27.3.
3. paketti 18.4.
Kirjallinen koe TAMKin tiloissa viikolla 19. (8.-12.5.)

Assessment methods and criteria

Kurssin läpäiseminen edellyttää tentin suorittamista hyväksytysti sekä kaikkien Tabulan kautta annettujen palautettavien tehtävien suorittamista annettuihin päivämääriin mennessä.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

itsenäinen verkko-opiskelu, ohjattu verkko-opiskelu

Learning materials

Kaikki oppimateriaalit jaetaan Tabulan kautta.

Student workload

Kurssilla ei ole lainkaan lähiopetusta: opiskelijat ovat itse vastuussa siitä että suorittavat annetut verkkotehtävät ajallaan. Verkkotehtäviin kuuluu sekä opettajalle palautettavia tehtäviä että opiskelijan itsenäisesti opiskeltavia materiaaleja.

Further information

Kurssi alkaa maaliskuun alussa. Lisätietoja silloin.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija
-ei palauta kaikkia annettuja tehtäviä tai palauttaa vääriä tehtäviä.
-ei selviydy hyväksyttävästi kurssin kirjallisesta kokeesta.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija
- tiedostaa jossain määrin erityyppisten tekstien asettamat vaatimukset tyylille
- kirjoittaa jotakuinkin ymmärrettävästi
- käyttää yksinkertaisia kieliopin perusrakenteita
- käyttää helpoimmin saatavilla olevia apuvälineitä kuten ilmaiset sanakirjat
- palauttaa kaikki annetut tehtävät

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija
- viestii useimmiten tilanteen edellyttämällä tyylillä
- kirjoittaa melko sujuvasti ja selkeästi
- osaa tarvittaessa ilmaista asian toisin sanoin
- osaa käyttää apuna eri lähteitä ja sanakirjoja
- käyttää rakenteita pääosin oikein
- palauttaa kaikki annetut tehtävät ajallaan

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija
- viestii tilanteen edellyttämällä tyylillä
- kirjoittaa sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti lähes ilman kielivirheitä
- löytää yleensä erilaisia lähteitä käyttämällä asianmukaiset termit
- käyttää monipuolisia kielioppirakenteita ja hallitsee ne lähes virheettömästi
- palauttaa kaikki annetut tehtävät ajallaan

Go back to top of page