Skip to main content

Optional practical training (5 cr)

Code: 7K00CS80-3001

General information


Enrolment period
28.11.2016 - 08.01.2017
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2017 - 31.05.2017
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Virtual portion
1 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Emergency Care, Midwifery, Public Health Nursing
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
18 - 22
Degree programmes
Degree Programme in Nursing and Health Care, Public Health Nursing
Teachers
Mirva Kolonen
Pirkko Kivinen
Irmeli Nieminen
Course
7K00CS80

Objectives (course unit)

The student
-deepens her/his practical skills

Content (course unit)

Environmental Health Care, Sustainable Development, Global Challenges
Administration of Public Health Nursing
Group supervision
Socienty diagnose report

Location and time

tammikuu 2017- toukokuu 2017

Exam schedules

ei tenttejä

Assessment methods and criteria

1. ryhmänohjaus hyväksytty/hylätty
2.
3. yhteisöanalyysi hyväksytty/hylätty

Teaching methods

1. osa ryhmänohjaus 2 op
2. osa hallinto 1 op
3. osa yhteisödiagnoosi 1 op ( oma erillinen toteutus)
4. ympäristöterveys 1 op( osa tätä kokonaisuutta, oma erillinen toteutus

Learning materials

1 osa: Hanketyöskentely
Hyyppä, Markku 2002. Yhteisöstä elinvoimaa.
Jauhiainen Riitta et al. 1994. Ryhmäilmiö.
Niemistö, Raimo 2000. Ryhmän luovuus ja kehitysehdot.
Pölönen, Ritva & Silolahti, Terttu 2003. Ryhmä hoitaa. Teoriaa ja käytäntöä.
Williams Antony 2002. Ryhmän salaisuudet. Sosiometria muutoksen voimavarana.
2. Hallinto:
3. erillinen ohje tabulassa

Student workload

1 osa 2 op 2x 27 tuntia ryhmänohjaus : pareittain 6 kertaa kokoontuvan vertaistuki/ elintapaohjusryhmän ohjaaminen
2. hallinto 1 opx 27 tuntia . instruktiotunti + tehtävien tekeminen + esitysseminaari
3. yhteisönalyysi 1 op

Completion alternatives

ei valinnaisia suoritustapoja

Practical training and working life cooperation

1. osa ryhmänohjaus suoritetaan työelämässä pareittain

International connections

-

Go back to top of page