Skip to main content

Completing Functional Elements (3 cr)

Code: 5R00BF05-3005

General information


Enrolment period
01.12.2017 - 26.01.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
08.01.2018 - 03.05.2018
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Local portion
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Construction Engineering
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Construction Engineering, students who began in 2014-2018
Teachers
Tytti Kaitala
Person in charge
Tytti Kaitala
Course
5R00BF05

Objectives (course unit)

The students learn the basics of completing functional elements and orders of the authorities concerning them. The students are able to compare and make decisions between functional elements and structural alternatives.

Content (course unit)

Fire regulations and their applications.
Doors, windows, fixed furniture, fire regulations, walls, stairs, lowered roofs. Methods of construction and building specifications.

Location and time

Lukujärjestyksen mukaan.
Poikkeuksista informoidaan sähköpostilla ja muutokset päivitetään lukujärjestykseen.

Exam schedules

Sovitaan opintojakson alussa

Evaluation methods and criteria

Aktiivisuus ja läsnäolot sekä luennoilla että harjoituksissa
Harjoitustehtävät
Vertaisarviointi
Tentti

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Lähiopetus
Kollektiivinen oppiminen
Itseopiskelu
Vertaisarviointi

Learning materials

Kerrotaan opintojakson alussa

Student workload

Opiskelijan työkuorma on 27 h / op.

Content scheduling

Ikkunat, ovet, palomääräykset, rakennusselostus, ala-/sisäkatot, portaat, (väliseinät, kiintokalusteet)

Completion alternatives

Ei ole

Practical training and working life cooperation

Mahdollisuuksien mukaan, informoidaan opintojakson aikana

International connections

Perustuu Suomen lainsäädäntöön.

Further information

Opintojaksolla on käytössä Tabula

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on paljon poissaoloja, jolloin ryhmätyö ei onnistu. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelija ei pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi kykene soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Kokonaisuudesta näkee, ettei käsiteltyihin asioihin ole lainkaan paneuduttu.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on paljon poissaoloja, jolloin oma osuus ryhmätyöstä jää vähäiseksi. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä (ryhmätyössä) on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä osaa selittää ammattimaisesti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on osallistunut opetukseen ja ryhmätyöhön aktiivisesti ja rakentavasti. Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa monipuolisesti ja luovasti käytännön työhön. Opiskelija osaa selittää ja perustella asiantuntevasti ja ammattimaisesti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.

Go back to top of page