Basic Functions of a Firm (10cr)
Code: 3H00CU29-3001
General information
- Enrolment period
- 11.06.2017 - 03.09.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 17.08.2017 - 17.12.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 10 cr
- Virtual portion
- 8 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 32
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Vesa Vuorinen
- Pia Hautamäki
- Paula Lamminen
- Anne Sahi
- Hanna Laasanen
- Miina Kivelä
- Course
- 3H00CU29
Objectives (course unit)
The student knows the basic concepts of business and can apply them to the practice.
He or she knows the steps of the selling process and the basics of marketing.
The student knows the basic consepts of management accounting.
The student knows the basics of business law, company forms and contract law.
The student knows the basic concepts of project management.
Content (course unit)
The basics of entrepreneurship
Selling process
Marketing and the competition means
Finance- and profitability calculations
Company forms
Contract law
Basics af project management
Location and time
Aikataulu syksylle 2017 (kaikki syksyn opintojaksot Myyntiosaamisen koulutuksessa):
Lähipäivät torstaisin klo 9-17 ja perjantaisin klo 8-16, TAMK Kuntokatu 3
Adobe Connect -verkkotapaamiset torstaisin klo 17 -
17.8. ORIENTAATIOPÄIVÄ ELOKUU 1
18.8. ORIENTAATIOPÄIVÄ ELOKUU 2
24.8. ADOBE CONNECT 1
31.8. ADOBE CONNECT 2
8.9. LÄHIPÄIVÄ SYYSKUU 1
14.9. ADOBE CONNECT 3
15.9. LÄHIPÄIVÄ SALES DAY
21.9. ADOBE CONNECT 4
28.9. ADOBE CONNECT 5
5.10. LÄHIPÄIVÄ LOKAKUU 1
6.10. LÄHIPÄIVÄ LOKAKUU 2
12.10.ADOBE CONNECT 6
26.10.ADOBE CONNECT 7
2.11. ADOBE CONNECT 8
9.11. LÄHIPÄIVÄ MARRASKUU 1
10.11.LÄHIPÄIVÄ MARRASKUU 2
16.11.ADOBE CONNECT 9
23.11.ADOBE CONNECT 10
30.11.ADOBE CONNECT 11
7.12. LÄHIPÄIVÄ JOULUKUU 1
8.12. LÄHIPÄIVÄ JOULUKUU 2
Exam schedules
Ilmoitetaan myöhemmin.
Assessment methods and criteria
Tentit ja oppimistehtävät.
Itsearviointi, vertaisarviointi, valmentajien arviointi.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Lähiopetus
Verkko-opetus (Tabula, Adobe Connect)
Pienryhmätyöskentely
Itsenäinen opiskelu
Learning materials
Opiskelua varten sinulla tulee olla käytettävissäsi tietokone, Internet-yhteys, nettikamera ja headset.
Lisäksi opiskelussa käytetään sovelluksia, joiden lataamiseen löytyvät linkit TAMKin intrasta tai joihin luodaan tunnus verkossa.
Tietokone pitää tuoda mukana kaikkiin lähipäiviin.
Kirjallisuudesta ilmoitetaan Tabulassa.
Student workload
10 op = 270 h opiskelijan työskentelyä.
Completion alternatives
https://intra.tamk.fi/fi/web/tutkinto-opinto-opas/asiointi/hyvaksilukeminen
Practical training and working life cooperation
Työelämäyhteistyö kummiyritysten kanssa.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opintojakson tavoitteita ei ole saavutettu, suorituksia puuttuu tai niitä ei ole tehty hyväksytysti.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija saavuttaa opintojakson vaatimukset perustasolla. Opiskelija ymmärtää yrityksen perustoimintojen käsitteitä ja malleja sekä pystyy hahmottamaan niiden välisiä lainalaisuuksia.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa hyödyntää opintojakson sisältöä hyvällä tasolla. Opiskelija osaa määritellä yrityksen perustoimintoja sekä pystyy soveltamaan opittuja aihealueita käytännössä.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija on sisäistänyt oppimansa ja pystyy soveltamaan oppimaansa yritystoiminnan osa-alueilta kiitettävästi myös käytännössä.