Independent Work (20 cr)
Code: 7Y00CO74-3002
General information
- Enrolment period
- 01.07.2016 - 31.08.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2016 - 31.12.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 20 cr
- Local portion
- 20 cr
- RDI portion
- 20 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Physiotherapy
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Well-Being Technology
- Teachers
- Kimmo Vänni
- Kari Kallioharju
- Lea Saarni
- Paula Helavuo
- Rami Lehtinen
- Tony Torp
- Minna Nyström
- Person in charge
- Lea Saarni
- Course
- 7Y00CO74
Objectives (course unit)
The students carry out the practical parts and objectives of the thesis work.
The students write their thesis according to the draft and design document
The students use guidance from the teachers to progress their work.
The students produce a finished thesis which meets the needs of the working life.
Content (course unit)
The practical implementation of the thesis work; Self-directed work; The thesis guidance usage; Thesis research report according to instructions of TAMK’s Thesis manual.
Evaluation methods and criteria
Tässä esitettyjen arviointikriteerien lisäksi opinnäytetyön lopulliseen arviointiin vaikuttavat TAMKin YAMK opinnäytetyökriteerit.
Teaching methods
Opiskelijan itsenäinen työskentely ja ohjaavan opettajan antama ohjaustuki.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijan opinnäytetyön käytännön osuudessa saavutettiin vain joitakin asioita asetetuista tavoitteista.
Opiskelija tarvitsee erittäin paljon ohjaavan opettajan tukea opinnäytetyönsä toteuttamisessa, eikä se siltikään saavuta ideapaperin ja suunnitelmaraportin mukaisia tavoitteita.Lisäksi opiskelija tarvitsee huomattavaa tukea kielenhuollollisissa asioissa, mutta opinnäytetyön kielellinen ulkoasu jää heikoksi.
Opiskelija ei hyödynnä tarkoituksenmukaisesti ohjaavan opettajan opinnäytetyöohjausta työnsä etenemisessä.
Opiskelija ei saavuta sisällöllisesti työelämän asettamien vaatimusten mukaista opinnäytetyökokonaisuutta.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijan opinnäytetyön käytännön osuudessa saavutettiin vain osa asetetuista tavoitteista.
Opiskelija tarvitsee paljon ohjaavan opettajan tukea opinnäytetyönsä toteuttamisessa, jotta se saadaan ideapaperin ja suunnitelmaraportin tavoitteiden mukaiseksi.Lisäksi opiskelija tarvitsee huomattavaa tukea kielenhuollollisissa asioissa, jotta opinnäytetyö saavuttaa hyvän asiakirjatyylin.
Opiskelija ei hyödynnä tarkoituksenmukaisesti ohjaavan opettajan opinnäytetyöohjausta työnsä etenemisessä.
Opiskelija tuottaa valmiin opinnäytetyön, mutta se saavuttaa vain tyydyttävällä tasolla sisällölliset työelämän asettamat tavoitteet.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa toteuttaa opinnäytetyön käytännön osuudet asettamiensa tavoitteiden mukaisesti.
Opiskelija osaa tuottaa itsenäisesti opinnäytetyötään kirjalliseen, kielenhuollollisesti hyvään muotoon valmiiksi asti, ideapaperin ja suunnitelmaraportin tavoitteiden mukaisesti.
Opiskelija osaa hyödyntää tarkoituksenmukaisesti opinnäytetyöohjausta työnsä etenemisessä.
Opiskelija tuottaa valmiin opinnäytetyön, sisällöllisesti hyvin työelämän tarpeiden tavoitteiden mukaisesti.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija hallitsee erinomaisesti opinnäytetyön käytännön osuudet asettamiensa tavoitteiden mukaisesti.
Opiskelija osaa tuottaa itsenäisesti opinnäytetyötään kirjalliseen, kielenhuollollisesti erinomaiseen muotoon valmiiksi asti, ideapaperin ja suunnitelmaraportin tavoitteiden mukaisesti.
Opiskelija osaa hyödyntää tarkoituksenmukaisesti opinnäytetyöohjausta työnsä etenemisessä.
Opiskelija tuottaa valmiin opinnäytetyön, sisällöllisesti erittäin hyvin työelämän tarpeiden tavoitteiden mukaisesti.