Enlarged Pedagogical Aspects (4 cr)
Code: 2X00CG28-3001
General information
- Enrolment period
- 13.06.2016 - 29.09.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 30.09.2016 - 27.04.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 4 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Music
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 6 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Culture and Arts, Music
- Teachers
- Matti Ruippo
- Mirja Kopra
- Course
- 2X00CG28
Objectives (course unit)
The Student are able to use ICT and create into it suitable materials. He can develop, plan, carry out and reflect own Project concidered Music Area.
The Student get to know early Childhood and Elementaty Music Education. He get´s Ability to teach little Chidren in his Work and to create learing Moments or Lessons.
The Student has Ability to carry out wide Study Planning perceiving different Sudy Fields.
Content (course unit)
ICT in Music Teaching Profject, Music in Early Childhood and Elementary Level. The deeper and expansive Level in Teaching Planning and noticing the different Study Fileds in Teacnhing.
Exam schedules
Ei tenttejä.
Evaluation methods and criteria
Opiskelija saa palautetta toiminnastaan koko opintojakson ajan. Arvioinnin perusteena on osallistuminen opetukseen ja annettujen tehtävien suorittaminen.
Assessment scale
Pass/Fail
Teaching methods
Luennot,demonstraatiot, etätehtävät
Learning materials
Sovitaan opettajan kanssa.
Student workload
Lähiopetus 2 op, itsenäinen työskentely 2 op.
Content scheduling
Matti Ruippo (ryhmä 1): 17.2.; 24.2.;10.3.; 17.3. ja 7.4. P2-01 klo 9.30-13 P2-01
MAtti Ruippo (ryhmä 2): 28.9.; 5.10.; 26.10.; 2.11. ja 9.11. klo 13-16.30 P2-01
Mirja Kopra (kaikki yhdessä): 6.4.; 13.4. ja 20.4., luentosali
Completion alternatives
Sovitaan opettajan kanssa.
International connections
OSa materiaalista kansainvälistä.
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hyväksyttyyn suoritukseen opiskelija osallistuu opetukseen ja suorittaa vaadittavat tehtävät. Hylätyssä suorituksessa jompi kumpi osa-alue jää toteutumatta.