Harmony (3 cr)
Code: 2X00CF46-3010
General information
- Enrolment period
- 13.06.2016 - 16.09.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 05.10.2016 - 26.04.2017
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Music
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 6 - 14
- Degree programmes
- Degree Programme in Culture and Arts, Music
- Degree Programme in Culture and Arts, Music
Objectives (course unit)
Students have learned the basic terminology in homophonic chord progression and the principles of it, and basic homophonic tonal structures. They are capable of applying this into writing music.
Students have learning skills.
Content (course unit)
- four-part harmony
- excercises
- literature
Prerequisites (course unit)
Skills equal with those obtained through music institute requirements
Evaluation methods and criteria
Osallistuminen opetukseen,harjoitustehtävät. Opettaja arvioi valikoiman harjoitustehtäviä. Harjoitustehtävien palautuksen myöhästyminen voi vaikuttaa arvosanaan.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Ryhmäopetus, harjoitustehtävät.
Learning materials
Ilmoitetaan kurssin yhteydessä.
Completion alternatives
HyväHot tai muu vastaavan opettajan kanssa sovittava menettely.
Further information
Kurssi voidaan järjestää sisällöltään painotettuina toteutuksina eri opintopolkujen tarpeet huomioiden.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei osallistu opetukseen. Harjoitustehtävät ovat hyvin puutteellisesti tehtyjä tai opiskelijan suoritus ei vastaa annettuja tehtäviä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osallistuu opetukseen. Harjoitustehtävät osoittavat puutteellista tonaalisen soinnutuksen periaatteiden hallintaa. Niissä on huomattavia äänenkuljetusvirheitä ja ne noudattavasti vain etäisesti annettua tyylimallia.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osallistuu aktiivisesti opetukseen. Harjoitustehtävät osoittavat tonaalisen soinnutuksen periaatteiden ja äänenkuljetuksen hallintaa. Harjoitustehtävät ovat pääosin annetun tyylimallin mukaisia eikä niissä ole merkittävästi äänenkuljetusvirheitä.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osallistuu aktiivisesti opetukseen. Harjoitustehtävät osoittavat tonaalisen soinnutuksen periaatteiden ja äänenkuljetuksen erinomaista hallintaa. Tehtävät ovat annetun tyylimallin mukaisia eikä niissä ole äänenkuljetusvirheitä.