Skip to main content

Harmony (3 cr)

Code: 2X00CF46-3009

General information


Enrolment period
13.06.2016 - 03.10.2016
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.10.2016 - 14.03.2017
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Local portion
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Music
Teaching languages
Finnish
Seats
6 - 14
Degree programmes
Degree Programme in Culture and Arts, Music
Degree Programme in Culture and Arts, Music
Teachers
Jussi-Pekka Nuto
Person in charge
Hannu Pohjannoro
Course
2X00CF46

Objectives (course unit)

Students have learned the basic terminology in homophonic chord progression and the principles of it, and basic homophonic tonal structures. They are capable of applying this into writing music.
Students have learning skills.

Content (course unit)

- four-part harmony
- excercises
- literature

Prerequisites (course unit)

Skills equal with those obtained through music institute requirements

Evaluation methods and criteria

Osallistuminen opetukseen,harjoitustehtävät. Opettaja arvioi valikoiman harjoitustehtäviä. Harjoitustehtävien palautuksen myöhästyminen voi vaikuttaa arvosanaan.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Ryhmäopetus, harjoitustehtävät.

Learning materials

Ilmoitetaan kurssin yhteydessä.

Completion alternatives

HyväHot tai muu vastaavan opettajan kanssa sovittava menettely.

Further information

Kurssi voidaan järjestää sisällöltään painotettuina toteutuksina eri opintopolkujen tarpeet huomioiden.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei osallistu opetukseen. Harjoitustehtävät ovat hyvin puutteellisesti tehtyjä tai opiskelijan suoritus ei vastaa annettuja tehtäviä.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osallistuu opetukseen. Harjoitustehtävät osoittavat puutteellista tonaalisen soinnutuksen periaatteiden hallintaa. Niissä on huomattavia äänenkuljetusvirheitä ja ne noudattavasti vain etäisesti annettua tyylimallia.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osallistuu aktiivisesti opetukseen. Harjoitustehtävät osoittavat tonaalisen soinnutuksen periaatteiden ja äänenkuljetuksen hallintaa. Harjoitustehtävät ovat pääosin annetun tyylimallin mukaisia eikä niissä ole merkittävästi äänenkuljetusvirheitä.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osallistuu aktiivisesti opetukseen. Harjoitustehtävät osoittavat tonaalisen soinnutuksen periaatteiden ja äänenkuljetuksen erinomaista hallintaa. Tehtävät ovat annetun tyylimallin mukaisia eikä niissä ole äänenkuljetusvirheitä.

Go back to top of page