Completing Functional Elements (3 cr)
Code: 5R00BF05-3003
General information
- Enrolment period
- 15.04.2016 - 18.09.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 12.09.2016 - 16.12.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Construction Engineering
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Construction Engineering, students who began in 2013 or earlier
Objectives (course unit)
The students learn the basics of completing functional elements and orders of the authorities concerning them. The students are able to compare and make decisions between functional elements and structural alternatives.
Content (course unit)
Fire regulations and their applications.
Doors, windows, fixed furniture, fire regulations, walls, stairs, lowered roofs. Methods of construction and building specifications.
Exam schedules
Sovitaan opintojakson alussa
Evaluation methods and criteria
Aktiivisuus ja läsnäolot sekä luennoilla että harjoituksissa
Harjoitustehtävät
Vertaisarviointi
Tentti
Teaching methods
Lähiopetus
Itseopiskelu
Vertaiskritiikki
Learning materials
Kerrotaan opintojakson alussa
Student workload
Opiskelijan työkuorma on 27 h / op
Content scheduling
Ikkunat, ovet, palomääräykset, rakennusselostus, alaslasketut katot, portaat, väliseinät, kiintokalusteet
Completion alternatives
Ei ole
Practical training and working life cooperation
-
International connections
ei ole
Further information
Opintojaksolla on käytössä Tabula
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on paljon poissaoloja, jolloin ryhmätyö ei onnistu. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelija ei pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi kykene soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Kokonaisuudesta näkyy, että käsiteltyihin asioihin ei ole lainkaan paneuduttu.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on paljon poissaoloja, jolloin oma osuus ryhmätyöstä jää vähäiseksi. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä (ryhmätyössä) on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä osaa selittää ammattimaisesti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on osallistunut opetukseen ja ryhmätyöhön aktiivisesti ja rakentavasti. Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa monipuolisesti ja luovasti käytännön työhön. Opiskelija osaa selittää ja perustella asiantuntevasti ja ammattimaisesti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.