Skip to main content

Research and Development Skills (2cr)

Code: 7Y00CJ70-3002

General information


Enrolment period
15.05.2015 - 31.05.2016
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2016 - 31.07.2016
Implementation has ended.
Credits
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Physiotherapy
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Master's Degree Programme in Well-Being Technology
Teachers
Lea Saarni
Person in charge
Lea Saarni
Course
7Y00CJ70

Objectives (course unit)

The student can use applied research methods suitable for workplace development.
The student can choose the suitable research and development methods for each occasion.
The students are able to write their thesis abstract/conference abstract and discuss their contents in English.

Content (course unit)

Research and development process; Research Methods; Development methods; Scientific writing and presentation skills.

Assessment methods and criteria

Pienryhmätehtävät, kirjalliset tehtävät, käytännön projektityö.

Teaching methods

Luennot ja ryhmäkeskustelut/-tehtävät.

Learning materials

Jaetaan tunneilla.

Further information

Osaamistavoite: Opiskelija osaa kirjoittaa englanninkielisen opinnäytetyö-/konferenssiabstractin ja keskustella asiasisällöistä englanniksi,
ja Sisältö: Scientific writing and presentation skills --> scientific writing toteutuu opinnäytetyön yhteydessä, ei tämän opintojakson aikana ja Presentation skills toteutuu vain so-te ryhmän Evidence Based Practise and Technologies -opintojakson yhteydessä.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei osaa valita työelämän kehittämistarpeeseen sopivia tutkimuksellisen kehittämistoiminnan ja ideoinnin menetelmiä.
Opiskelija ei osaa käyttää ideoinnin, soveltavan tutkimuksen tutkimusmenetelmiä ja työelämän kehittämistarpeisiin soveltuvia kehittämismenetelmiä. Tämä näkyy opiskelijan käytännön oppimistehtävien toteutuksissa, jotka ovat suurelta osin puutteellisia ja menetelmävalinnat vääriä.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osaa valita joitakin työelämän kehittämistarpeeseen sopivia ideointimenetelmiä ja tutkimuksellisen kehittämistoiminnan menetelmiä, mutta perustelut jäävät puuttumaan.
Opiskelija osaa perustasoisesti käyttää ideointimenetelmiä ja soveltavan tutkimuksen tutkimusmenetelmiä sekä työelämän kehittämistarpeisiin soveltuvia kehittämismenetelmiä, joka näkyy opiskelijan käytännön oppimistehtävien toteutuksissa.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osaa perustellusti valita tapauskohtaisesti työelämän kehittämistarpeeseen sopivat ideointimenetelmät ja tutkimuksellisen kehittämistoiminnan menetelmät.
Opiskelija osaa soveltaa melko hyvin ideointimenetelmiä, soveltavan tutkimuksen tutkimusmenetelmiä ja työelämän kehittämistarpeisiin soveltuvia kehittämismenetelmiä, joka näkyy opiskelijan käytännön oppimistehtävien toteutuksissa.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osaa perustellusti valita tapauskohtaisesti työelämän kehittämistarpeeseen sopivat ideointimenetelmät ja tutkimuksellisen kehittämistoiminnan menetelmät.
Opiskelija osaa soveltaa laajasti ja luotettavasti soveltavan tutkimuksen tutkimusmenetelmiä ja työelämän kehittämistarpeisiin soveltuvia kehittämismenetelmiä sekä ideointimenetelmiä, joka näkyy opiskelijan käytännön oppimistehtävien toteutuksissa.

Go back to top of page