Superior’s Responsibility for Quality and Safety (10 cr)
Code: 8T00BB18-3005
General information
- Enrolment period
- 01.10.2015 - 14.12.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 12.01.2016 - 26.02.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 10 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Hospitality Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 75
- Degree programmes
- Degree Programme in Hospitality Management
- Teachers
- Eija Reunanen
- Riitta Brännare
- Tuija Heikkilä
- Person in charge
- Eija Reunanen
- Course
- 8T00BB18
Objectives (course unit)
Students
- are able as supervisors to apply the laws, regulations, and instructions regulating work communities
- are able to choose cleaningmethods for production of sanitation services
- understand the meaning of microbiology in ensuring safety
Content (course unit)
WHY competence of microbiology and hygiene is so important in the field?
WHICH quality and safety issues does the supervisor have to know in the field?
HOW does legislation regulate the operation of supervisors and employees?
Evaluation methods and criteria
Tentit
Tehtävät
Tiimityöskentely
Raportointi
Itsearviointi
Vertaisarviointi
Opas
Tapahtuma
Muutokset mahdollisia
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Harjoitukset
Luennot
Tiimityöskentely
Tutkimus
Tutustumiskäynnit
Tapahtuma
Learning materials
Sovitaan opintojakson alussa
Student workload
1op on 27 tuntia opiskelijan työtä.
Luennot 1 op
Alkoholijuomat ja anniskelulainsäädäntö 2 op
Hygieniapassi
Opas 5 op
Tutkimus 1 op
Tapahtuma 1 op
Content scheduling
Laatu ja turvallisuus esimiehen vastuulla
Lähiopetus (luenniot, harjoitukset ja tiimityöskentely)
12.1.-26.2.2016
tiistai klo 8-16
keskiviikko klo 8-11
perjantai klo 8-16
Completion alternatives
AHOT
Practical training and working life cooperation
Tehtävien yhteydessä tehdään työelämäyhteistyötä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa tunnistaa ja määritellä laatuun ja turvallisuuteen liittyvät käsitteet ja niitä ohjaavan lainsäädännön.
Opiskelija on suoriutunut annetuista tehtävistä ohjattuna.
Opiskelija toimii ryhmässä ja tarkastelee sekä arvioi asioita omasta näkökulmastaan.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa soveltaa, vertailla ja jäsentää laatuun ja turvallisuuteen liittyvät käsitteet ja niitä ohjaavan lainsäädännön. Opiskelija osaa ratkaista turvallisuuteen ja laatuun liittyviä ongelmia.
Opiskelija ottaa vastuuta ja sitoutuu oman toiminnan lisäksi myös ryhmän toimintaan.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa yleistää ja analysoida laaja-alaisia laatuun ja turvallisuuteen liittyviä kokonaisuuksia ja niiden välisiä suhteita. Opiskelija osaa soveltaa lainsäädäntöä käytännön tilanteisiin.
Opiskelija osaa arvioida erilaisia laatuun ja turvallisuuteen liittyviä ratkaisuvaihtoehtoja ja yhdistellä niitä luovasti tai luoda uusia.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti. Opiskelija kehittää sekä omaa että ryhmän vuorovaikutusta.