Free Accompaniment 2B (4cr)
Code: 2X00BT82-3002
General information
- Enrolment period
- 02.07.2014 - 31.07.2014
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 31.08.2015 - 13.05.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 4 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Music
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 15
- Degree programmes
- Degree Programme in Music, students who began in 2013 or earlier
Objectives (course unit)
Students advance in playing a prima vista and become acquainted with improvisation.
Students have ethical and innovation skills, learning and work community skills.
Content (course unit)
- playing a prima vista- transposing
- building chords - improvisation
- making arrangements and transcriptions
Students use creativity in problem-solving and improve their working methods.
Prerequisites (course unit)
Free Accompaniment 2A
Exam schedules
Toisen vuoden keväällä, sovitaan opettajan kanssa.
Assessment methods and criteria
Osallistuminen opetukseen ja edistymisen seuranta. Opettaja arvioi tutkinnon kollegan kanssa.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Kontaktiopetus 30 min./viikko.
Learning materials
Sovitaan opettajan kanssa.
Student workload
Opetusta 30 min./ viikko, lisäksi harjoitustehtävien suorittaminen sekä itsenäinen harjoittelu.
Completion alternatives
Näyttö opettajan kanssa sovittavasta ohjelmistosta.
Practical training and working life cooperation
Muiden opiskelijoiden säestämistä, esim. teatterimusiikki.
Further information
Edellyttää vapaa säestys 2A:n suorittamista.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei selviydy valmisteltavista soittotehtävistä eikä ole riittävästi osallistunut opetukseen.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija selviytyy kohtuullisesti annetuista tehtävistä ja omaa välttävän soittotaidon.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on saavuttanut hyvät valmiudet reaalisointumerkeistä soiton ja erilaisten säestys- sekä soolosoittotyylien hallinnassa. Oppilas kykenee tuottamaan pianistista materiaalia annetuista nuottiesimerkeistä.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on kiitettävät valmiudet selviytyä vaativistakin säestys- ja soolopianotehtävistä monipuolisen materiaalin parissa. Opiskelija kykenee soittamaan musikaalisesti, hyvällä tyylitajulla ja rikkaalla sointikulttuurilla erityylistä materiaalia. Hän osoittaa kiitettäviä valmiuksia myös itsenäisesti ja persoonallisesti musiikillista materiaalia varioiden.