Marketing Communications (5 cr)
Code: 3H-517-3003
General information
- Enrolment period
- 04.04.2016 - 14.08.2016
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2016 - 08.12.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Online learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Heli Antila
- Course
- 3H-517
Objectives (course unit)
Students familiarise themselves with brand building principles and various tools and channels of marketing communications. They learn to apply a multitude of marketing communications solutions in different marketing situations.
The student can
- explain what issues are related to brand building and what makes the brand strong and different
- integrate marketing communications tools and take them into consideration in an integrated way
- use the opportunities offered by social media and mobile communication
- apply models, frameworks and tools related to branding
Content (course unit)
How can companies build up and strengthen brands?
How to integrate various objectives and tools of marketing communications?
How to use social media in marketing communications?
Prerequisites (course unit)
3H-505 Introduction to Marketing
Evaluation methods and criteria
Arviointi tapahtuu markkinointiviestintätehtävien perusteella.
Teaching methods
Verkko-opetus, itsenäinen työskentely ja ryhmätyöskentely verkkoympäristössä.
Learning materials
Ilmoitetaan Tabulassa. (3H-517-3003) Verkkokurssi Markkinointiviestintä
Student workload
Opintojakson laajuus on 5 opintopistettä eli 135 tuntia kattaen kaiken työn.
Content scheduling
Uudet verkkotehtävät julkaistaan viikottain 15.8. alkaen.
Further information
Opintojaksosta vastaa lehtori Heli Antila 050 311 9596
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opintojakson tavoitteita ei ole saavutettu.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson vaatimukset perustasolla. Opiskelija ymmärtää opintojakson käsitteitä ja malleja sekä pystyy hahmottamaan niiden välisiä yhteyksiä.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa hyödyntää opintojakson sisältöä hyvällä tasolla. Opiskelija osaa määritellä aihepiirin teemoja ja malleja sekä pystyy soveltamaan opittuja aihealueita käytännössä.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson aihealueen tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija on sisäistänyt oppimansa ja pystyy soveltamaan teemoja laaja-alaisesti myös käytännössä.