Skip to main content

Design Project 1 (4 cr)

Code: 5R00CE40-3002

General information


Enrolment period
08.12.2015 - 29.01.2016
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.01.2016 - 22.04.2016
Implementation has ended.
Credits
4 cr
Local portion
4 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Construction Architect
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Construction Architect
Teachers
Elina Ritola
Minna Nyström
Person in charge
Minna Nyström
Course
5R00CE40

Objectives (course unit)

Students can work as a member of a design team and understand the effect of own design as a part of larger entity.
Students can acquire information for designing simple buildings.
Students can design a simple building and make related plans.
Students are introduced to architectural design, construction materials and structures.

Content (course unit)

Basics of architectural design.
Use of construction information sources and information acquisition.
Design of master plan as team work.
Sketch designs for simple buildings.
Introduction to construction materials and structures.

Exam schedules

Ei ole

Evaluation methods and criteria

Arvosana 0 - 5 osaamistason mukaan.
Suullinen opettajan arviointi ja vertaisarviointi kritiikkitilaisuuksissa.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Projektimuotoinen opiskelu.
Opintojakson alussa työskennellään tiimeinä ja lopussa toteutetaan projektityön itsenäinen osio.
Lisäksi lähiopetusta, projektityöseminaareja ja kritiikkitilaisuuksia.

Learning materials

Ilmoitetaan opintojakson aikana.

Student workload

Kurssin laajuus on 4 op.
Opiskelijan työmäärä on 27 h / op.

Content scheduling

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Completion alternatives

Ei ole valinnaisia suoritustapoja.

Practical training and working life cooperation

Vierailuluentoja

International connections

Ei ole

Further information

Esitietovaatimukset: Suunnittelutyön perusteet
Kurssilla on käytössä Tabula.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelija ei pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi pysty soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta. Kokonaisuudesta näkyy, että käsiteltyihin asioihin ei ole paneuduttu.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat tyydyttävästi.
Paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat hyvin.
Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on hyvää ja rakentavaa. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä osaa selittää asiantuntevasti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat kiitettävästi.
Opiskelija on osallistunut opetukseen aktiivisesti ja rakentavasti. Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön. Opiskelija osaa selittää ja perustella asiantuntevasti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.

Go back to top of page