Basics of Hause Building (5 cr)
Code: 5B00BK94-3004
General information
- Enrolment period
- 03.08.2015 - 14.09.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2015 - 31.12.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Construction Site Management
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Construction Site Management
Objectives (course unit)
The students know the stress, the most common ways of foundation, supporting and surface structures of different types of buildings and the most commonly used building materials and their characteristics.
Content (course unit)
Different loads, moisture stress and other types of stress buildings are subjected to. Supporting, bracing and supplementary parts for log houses and other wooden and stone buildings. Roofs. Heat insulation regulations and U-value calculations. The most common construction materials and their technical and environmental characteristics.
Exam schedules
Sovitaan kurssin alussa.
Assessment methods and criteria
Aktiivisuus ja läsnäolot lähiopetuksessa
Harjoitusten laatu ja ammattimaisuus
Tenttiarvosana
Teaching methods
lähiopetus
itsenäiset ja ohjatut harjoitukset, kotitehtävät
esitelmä
tentti
Learning materials
Jaettava ja verkon kautta toimitettava materiaali, kirjallisuus- ja muut lähdeviitteet. Tukimateriaalina rakennustietokortiston ohjekortit ja materiaalivalmistajien verkkosivut
Student workload
Opintojakson laajuus on 5 op. Opiskelijan työmäärä on 27 h / op.
Content scheduling
Opintojakson ohjelma esitellään opiskelijoille syksyn alussa.
Completion alternatives
Ei ole
Practical training and working life cooperation
Vierailuluentoja
International connections
Ei ole
Further information
Kurssilla on käytössä Tabula. Opettaja antaa kurssiavaimen
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelija ei täysin pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi pysty täysin soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta. Kokonaisuudesta näkyy, että käsiteltyihin asioihin ei ole paneuduttu.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä osaa selittää ammattimaisesti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on osallistunut opetukseen aktiivisesti ja rakentavasti. Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa monipuolisesti käytännön työhön. Opiskelija osaa selittää ja perustella asiantuntevasti ja ammattimaisesti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.