Skip to main content

Marketing Tutoring (2 cr)

Code: N-0597-3003

General information


Enrolment period
01.06.2014
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2015 - 31.05.2016
Implementation has ended.
Credits
2 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Electrical and Automation Engineering
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Teachers
Sirpa Levo-Aaltonen
Tamko Virtuaalihenkilö
Person in charge
Sirpa Levo-Aaltonen
Course
N-0597

Objectives (course unit)

Student get to know the degree programmes of TAMK, gain knowledge about the studies at TAMK grows and their presentation skills and confidence increase. After the training, the student is able to market TAMK and its opportunities for studying in different fairs and school visits.

Content (course unit)

Participation in three trainings (12 hours). Representing TAMK, study programmes and Tamko in different kinds of marketing events, fairs and school visits. One whole fair day is worth 2 marks and one school visit is worth 1 mark. To get the credits for the course, a marketing tutor needs 5 marks. Presentations always include planning and preparation. A report/ learning diary about tutoring including new ideas and development suggestions is also required.

Exam schedules

-

Assessment methods and criteria

Opintojaksoon sisältyy varsinainen koulutusosio sekä sen jälkeen jatkona on itsenäisen työskentelyn osio. Opintojaksopalaute koulutusosiosta on pakollinen osasuoritus. Koulutuskerroilla on läsnäolopakko.
Hyväksyttyyn suoritukseen vaaditaan hyväksytty loppuraportti koko opintojaksosta sekä muut sopimuksen mukaiset velvoitteet.

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

lähiopetus
yhteistoiminnallinen oppiminen
draama
opetuskeskustelu
raportti/työselostus
harjoittelu
itsenäinen verkkotyöskentely

Learning materials

Materiaalit verkossa.
Muistiinpanot ja monisteet.
Muu ajankohtainen materiaali.

Student workload

2 op ~ 54 tuntia opiskelua, mikä sisältää sekä koulutusta että itsenäistä työskentelyä. Esittelyjä eri oppilaitoksissa, muissa vierailukohteissa, TAMKissa sekä messuilla.

Content scheduling

Koulutusosiossa (kontaktiopetusta yht. 7h) on sisältönä TAMKin koulutusalojen paneelikeskustelut, esiintymistaitoa, tietämystä omasta koulutuksesta TAMKissa, messu- ja markkinointitaitojen käytännön harjoittelua.
Itsenäisessä työskentelyosiossa on sisältönä osallistumista messuihin, TAMKin tapahtumiin, oppilaitosesittelyihin, muihin esittelyihin, ja esittelymateriaalin työstäminen sekä loppuraportointi.

Completion alternatives

-

Practical training and working life cooperation

Harjoittelu toteutuu itsenäisen työskentelyn aikana TAMKin henkilökunnan (erityisesti viestinnän ja opinto-ohjaajien) sekä toisen asteen oppilaitosten kanssa ja muiden vierailukohteiden kanssa.

International connections

-

Further information

Opiskelijan tulee allekirjoittaa markkinointituutorointisopimus Tamkon kanssa opintojakson alussa.
Sopimuksessa mainitaan mm. velvoitteina osallistuminen koulutuksiin, tapahtumiin ja messuihin sekä loppuraportointi koko opintojaksosta.

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Hyväksyttyyn suoritukseen vaaditaan hyväksytty loppuraportti koko opintojaksosta sekä muut sopimuksen mukaiset täytetyt velvoitteet.

Go back to top of page