Marketing Tutoring (2 cr)
Code: N-0597-3003
General information
- Enrolment period
- 01.06.2014
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2015 - 31.05.2016
- Implementation has ended.
- Credits
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Electrical and Automation Engineering
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Teachers
- Sirpa Levo-Aaltonen
- Tamko Virtuaalihenkilö
- Person in charge
- Sirpa Levo-Aaltonen
- Course
- N-0597
Objectives (course unit)
Student get to know the degree programmes of TAMK, gain knowledge about the studies at TAMK grows and their presentation skills and confidence increase. After the training, the student is able to market TAMK and its opportunities for studying in different fairs and school visits.
Content (course unit)
Participation in three trainings (12 hours). Representing TAMK, study programmes and Tamko in different kinds of marketing events, fairs and school visits. One whole fair day is worth 2 marks and one school visit is worth 1 mark. To get the credits for the course, a marketing tutor needs 5 marks. Presentations always include planning and preparation. A report/ learning diary about tutoring including new ideas and development suggestions is also required.
Exam schedules
-
Assessment methods and criteria
Opintojaksoon sisältyy varsinainen koulutusosio sekä sen jälkeen jatkona on itsenäisen työskentelyn osio. Opintojaksopalaute koulutusosiosta on pakollinen osasuoritus. Koulutuskerroilla on läsnäolopakko.
Hyväksyttyyn suoritukseen vaaditaan hyväksytty loppuraportti koko opintojaksosta sekä muut sopimuksen mukaiset velvoitteet.
Assessment scale
Pass/Fail
Teaching methods
lähiopetus
yhteistoiminnallinen oppiminen
draama
opetuskeskustelu
raportti/työselostus
harjoittelu
itsenäinen verkkotyöskentely
Learning materials
Materiaalit verkossa.
Muistiinpanot ja monisteet.
Muu ajankohtainen materiaali.
Student workload
2 op ~ 54 tuntia opiskelua, mikä sisältää sekä koulutusta että itsenäistä työskentelyä. Esittelyjä eri oppilaitoksissa, muissa vierailukohteissa, TAMKissa sekä messuilla.
Content scheduling
Koulutusosiossa (kontaktiopetusta yht. 7h) on sisältönä TAMKin koulutusalojen paneelikeskustelut, esiintymistaitoa, tietämystä omasta koulutuksesta TAMKissa, messu- ja markkinointitaitojen käytännön harjoittelua.
Itsenäisessä työskentelyosiossa on sisältönä osallistumista messuihin, TAMKin tapahtumiin, oppilaitosesittelyihin, muihin esittelyihin, ja esittelymateriaalin työstäminen sekä loppuraportointi.
Completion alternatives
-
Practical training and working life cooperation
Harjoittelu toteutuu itsenäisen työskentelyn aikana TAMKin henkilökunnan (erityisesti viestinnän ja opinto-ohjaajien) sekä toisen asteen oppilaitosten kanssa ja muiden vierailukohteiden kanssa.
International connections
-
Further information
Opiskelijan tulee allekirjoittaa markkinointituutorointisopimus Tamkon kanssa opintojakson alussa.
Sopimuksessa mainitaan mm. velvoitteina osallistuminen koulutuksiin, tapahtumiin ja messuihin sekä loppuraportointi koko opintojaksosta.
Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Hyväksyttyyn suoritukseen vaaditaan hyväksytty loppuraportti koko opintojaksosta sekä muut sopimuksen mukaiset täytetyt velvoitteet.