Suunnitteluprojekti 1 (4 cr)
Code: 5R00CE40-3001
General information
- Enrolment period
- 02.12.2014 - 01.02.2015
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2015 - 30.04.2015
- Implementation has ended.
- Credits
- 4 cr
- Local portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Construction Engineering
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 31
Objectives (course unit)
Students can work as a member of a design team and understand the effect of own design as a part of larger entity.
Students can acquire information for designing simple buildings.
Students can design a simple building and make related plans.
Students are introduced to architectural design, construction materials and structures.
Content (course unit)
Basics of architectural design.
Use of construction information sources and information acquisition.
Design of master plan as team work.
Sketch designs for simple buildings.
Introduction to construction materials and structures.
Exam schedules
Ei ole
Evaluation methods and criteria
Arvosana 0 - 5 osaamistason mukaan.
Suullinen opettajan arviointi ja vertaisarviointi kritiikkitilaisuuksissa.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Projektimuotoinen opiskelu.
Opintojakson alussa työskennellään tiimeinä ja lopussa toteutetaan projektityön itsenäinen osio.
Lisäksi lähiopetusta, projektityöseminaareja ja kritiikkitilaisuuksia.
Learning materials
Ilmoitetaan opintojakson aikana.
Student workload
Kurssin laajuus on 4 op.
Opiskelijan työmäärä on 27 h / op.
Content scheduling
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Completion alternatives
Ei ole valinnaisia suoritustapoja.
Practical training and working life cooperation
Vierailuluentoja
International connections
Ei ole
Further information
Kurssilla on käytössä Tabula
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelija ei täysin pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi pysty täysin soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta. Kokonaisuudesta näkyy, että käsiteltyihin asioihin ei ole paneuduttu.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat tyydyttävästi.
Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Harjoitustehtävissä perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat hyvin.
Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus luennoilla ja tehtävissä on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä osaa selittää asiantuntevasti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa opintojakson toteutussuunnitelmassa käsitellyt asiat kiitettävästi.
Opiskelija on osallistunut opetukseen aktiivisesti ja rakentavasti. Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön. Opiskelija osaa selittää ja perustella asiantuntevasti harjoitustöissä tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset.