English for Engineers (3 cr)
Code: 5N00BE51-3016
General information
- Enrolment period
- 01.08.2014 - 26.09.2014
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2014 - 26.10.2014
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Vehicle Engineering
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Vehicle Engineering, students who began in 2014-2018
- Teachers
- Emmanuel Abruquah
- Kirsi Saarinen
- Person in charge
- KIELET englanti Virtuaalihenkilö
- Course
- 5N00BE51
Objectives (course unit)
Students
- can and dare speak and write English better
- can and dare perform better in English
- increase their vocabulary
- know the most important grammar structures
Content (course unit)
• telling about oneself
• travel
• small talk
• discussion and presentation exercises
• basic vocabulary of the field of study
• reviewing basic grammar
Prerequisites (course unit)
Upper secondary school English
Evaluation methods and criteria
Ensimmäisellä tapaamiskerralla järjestetään lähtötasotesti.
Kirjallinen koe
Läsnäolovaatimus 80% lähiopetustunneista, 1 lähiopetustunti = 45 minuuttia). Poissaoloa ei voi korvata ylimääräisillä tehtävillä.
Teaching methods
lähiopetus, aktivoivat kirjoitusharjoitukset, esitelmät, harjoitukset, tentti, yhteistoiminnallinen oppiminen, itsenäinen verkko-opiskelu
Learning materials
Opettajan antama materiaali (Tabula)
Opiskelijoiden kokoama materiaali
Completion alternatives
Lähtötasotesti, joka tehdään ensimmäisellä tapaamiskerralla.
Further information
Toteutus on alustava.
Opetus alkaa viikolla 36 ke 3.9. klo 8.15 F2-34-luokassa
Lähtötasotesti 1. tapaamiskerralla.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
-osaa pitää yksinkertaisen ja ymmärrettävän esityksen valmista materiaalia ja apuneuvoja käyttäen
-selviytyy yksinkertaisista keskustelutilanteista
-ymmärtää pääasiat normaalitempoisesta puheesta tutussa asiayhteydessä, kun viesti toistetaan tarvittaessa
-ääntää useimmiten ymmärrettävästi
-kirjoittaa jotakuinkin ymmärrettävästi
-käyttää yksinkertaisia kieliopin perusrakenteita
-käyttää alan perussanastoa niin, että olennainen viesti välittyy
-löytää etsimänsä tiedon teksteistä, jotka käsittelevät tuttuja aiheita
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
-osaa valmistella ja pitää suppean mutta selkeän esityksen
-keskustelee melko sujuvasti
- ymmärtää eri korostuksilla puhuvia ihmisiä, kun aihe on tuttu
-ääntää melko luontevasti ja selkeästi
-kirjoittaa melko sujuvasti ja selkeästi
-käyttää rakenteita pääosin oikein ja korjaa itse kielenkäytön virheitä, jos ne ovat johtaneet väärinkäsityksiin
- ymmärtää ja käyttää sanastoa melko täsmällisesti
- ymmärtää lukemansa tekstin pääasiat ja useimmat yksityiskohdat
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
- osaa valmistella ja pitää vakuuttavan, jäsennellyn esityksen
-keskustelee sujuvasti
-ymmärtää suhteellisen vaivattomasti myös eri korostuksilla puhuvia ihmisiä
-ääntää luontevasti ja selkeästi
- kirjoittaa sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti
-käyttää monipuolisia kielioppirakenteita ja hallitsee ne lähes virheettömästi
-ymmärtää ja käyttää taitavasti ja täsmällisesti sanastoa
- ymmärtää sekä pääasiat että yksityiskohdat vaativastakin tekstistä