Skip to main content

English for Engineers (3 cr)

Code: 5N00BE51-3010

General information


Enrolment period
02.07.2013 - 08.09.2013
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.09.2013 - 31.12.2013
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Construction Site Management
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Construction Site Management, students who began in 2013 or earlier
Teachers
Kirsi Saarinen
Person in charge
Kirsi Saarinen
Course
5N00BE51

Objectives (course unit)

Students
- can and dare speak and write English better
- can and dare perform better in English
- increase their vocabulary
- know the most important grammar structures

Content (course unit)

• telling about oneself
• travel
• small talk
• discussion and presentation exercises
• basic vocabulary of the field of study
• reviewing basic grammar

Prerequisites (course unit)

Upper secondary school English

Evaluation methods and criteria

Hyväksytty arvosana 1-5
kirjallinen koe 70%
suullinen esitys 30%
Osallistuminen lähiopetukseen. Läsnäolovelvollisuus on 80 % lähiopetustunneista (1 lähiopetustunti = 45 min) Poissaoloa ei voi korvata ylimääräisillä tehtävillä.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

lähiopetus, aktivoivat kirjoitusharjoitukset, esitelmät, harjoitukset, tentti, yhteistoiminnallinen oppiminen, itsenäinen verkko-opiskelu

Learning materials

Opettajan antama materiaali (Tabulassa)
Opiskelijoiden kokoama materiaali

Student workload

Lähiopetus 2 oppituntia/viikko/opiskelija
Itsenäinen opiskelu 1 oppitunti/viikko/opiskelija, josta Tabulassa ohjeet.

Further information

Toteutus on alustava
Opetus alkaa viikolla 36 to 5.9.2013
Ensimmäisellä opetuskerralla on kirjallinen lähtötasokoe.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija
-osaa pitää yksinkertaisen ja ymmärrettävän esityksen valmista materiaalia ja apuneuvoja käyttäen
-selviytyy yksinkertaisista keskustelutilanteista
-ymmärtää pääasiat normaalitempoisesta puheesta tutussa asiayhteydessä, kun viesti toistetaan tarvittaessa
-ääntää useimmiten ymmärrettävästi
-kirjoittaa jotakuinkin ymmärrettävästi
-käyttää yksinkertaisia kieliopin perusrakenteita
-käyttää alan perussanastoa niin, että olennainen viesti välittyy
-löytää etsimänsä tiedon teksteistä, jotka käsittelevät tuttuja aiheita

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija
-osaa valmistella ja pitää suppean mutta selkeän esityksen
-keskustelee melko sujuvasti
- ymmärtää eri korostuksilla puhuvia ihmisiä, kun aihe on tuttu
-ääntää melko luontevasti ja selkeästi
-kirjoittaa melko sujuvasti ja selkeästi
-käyttää rakenteita pääosin oikein ja korjaa itse kielenkäytön virheitä, jos ne ovat johtaneet väärinkäsityksiin
- ymmärtää ja käyttää sanastoa melko täsmällisesti
- ymmärtää lukemansa tekstin pääasiat ja useimmat yksityiskohdat

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija
- osaa valmistella ja pitää vakuuttavan, jäsennellyn esityksen
-keskustelee sujuvasti
-ymmärtää suhteellisen vaivattomasti myös eri korostuksilla puhuvia ihmisiä
-ääntää luontevasti ja selkeästi
- kirjoittaa sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti
-käyttää monipuolisia kielioppirakenteita ja hallitsee ne lähes virheettömästi
-ymmärtää ja käyttää taitavasti ja täsmällisesti sanastoa
- ymmärtää sekä pääasiat että yksityiskohdat vaativastakin tekstistä




-ääntää luontevasti ja selkeästi
- kirjoittaa sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti
-käyttää monipuolisia kielioppirakenteita ja hallitsee ne lähes virheettömästi
-ymmärtää ja käyttää taitavasti ja täsmällisesti sanastoa
- ymmärtää sekä pääasiat että yksityiskohdat vaativastakin tekstistä

Go back to top of page