English for Engineers (3 cr)
Code: 5N00BE51-3004
General information
- Enrolment period
- 02.07.2013 - 20.09.2013
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 03.09.2013 - 27.10.2013
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Vehicle Engineering
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Automobile and Transport Engineering, students who began in 2013 or earlier
- Teachers
- Kirsi Saarinen
- Person in charge
- Kirsi Saarinen
- Small groups
- Ryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Ryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- Ryhmä 1
- Ryhmä 2
- Course
- 5N00BE51
Objectives (course unit)
Students
- can and dare speak and write English better
- can and dare perform better in English
- increase their vocabulary
- know the most important grammar structures
Content (course unit)
• telling about oneself
• travel
• small talk
• discussion and presentation exercises
• basic vocabulary of the field of study
• reviewing basic grammar
Prerequisites (course unit)
Upper secondary school English
Evaluation methods and criteria
Ensimmäisellä tapaamiskerralla (3.9. ja 6.9.) järjestetään lähtötasotesti.
Kirjallinen koe
Läsnäolovaatimus 80% lähiopetustunneista, 1 lähiopetustunti = 45 minuuttia). Poissaoloa ei voi korvata ylimääräisillä tehtävillä.
Teaching methods
lähiopetus, aktivoivat kirjoitusharjoitukset, esitelmät, harjoitukset, tentti, yhteistoiminnallinen oppiminen, itsenäinen verkko-opiskelu
Learning materials
Opettajan antama materiaali (Tabula)
Opiskelijoiden kokoama materiaali
Completion alternatives
Lähtötasotesti, joka tehdään ensimmäisellä tapaamiskerralla (3.9. ryhmä 1 ja 6.9. ryhmä 2)
Further information
Toteutus on alustava.
Opetus alkaa viikolla 36,
Lähtötasotesti:
Ryhmä 1 (opiskelijat A-N) ti 3.9.2013 klo 11.15 P0-01-atk-luokka (Kuntokatu 4)
Ryhmä 2 (opiskelijat O-Ö) pe 6.9.2013 klo 11.15 P0-01-atk-luokka (Kuntokatu 4)
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
-osaa pitää yksinkertaisen ja ymmärrettävän esityksen valmista materiaalia ja apuneuvoja käyttäen
-selviytyy yksinkertaisista keskustelutilanteista
-ymmärtää pääasiat normaalitempoisesta puheesta tutussa asiayhteydessä, kun viesti toistetaan tarvittaessa
-ääntää useimmiten ymmärrettävästi
-kirjoittaa jotakuinkin ymmärrettävästi
-käyttää yksinkertaisia kieliopin perusrakenteita
-käyttää alan perussanastoa niin, että olennainen viesti välittyy
-löytää etsimänsä tiedon teksteistä, jotka käsittelevät tuttuja aiheita
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
-osaa valmistella ja pitää suppean mutta selkeän esityksen
-keskustelee melko sujuvasti
- ymmärtää eri korostuksilla puhuvia ihmisiä, kun aihe on tuttu
-ääntää melko luontevasti ja selkeästi
-kirjoittaa melko sujuvasti ja selkeästi
-käyttää rakenteita pääosin oikein ja korjaa itse kielenkäytön virheitä, jos ne ovat johtaneet väärinkäsityksiin
- ymmärtää ja käyttää sanastoa melko täsmällisesti
- ymmärtää lukemansa tekstin pääasiat ja useimmat yksityiskohdat
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija
- osaa valmistella ja pitää vakuuttavan, jäsennellyn esityksen
-keskustelee sujuvasti
-ymmärtää suhteellisen vaivattomasti myös eri korostuksilla puhuvia ihmisiä
-ääntää luontevasti ja selkeästi
- kirjoittaa sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti
-käyttää monipuolisia kielioppirakenteita ja hallitsee ne lähes virheettömästi
-ymmärtää ja käyttää taitavasti ja täsmällisesti sanastoa
- ymmärtää sekä pääasiat että yksityiskohdat vaativastakin tekstistä