Preparation Studies, English (3 cr)
Code: VENGVAL-6-2018
General information
- Enrolment period
- 29.07.2012 - 21.09.2012
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2012 - 21.10.2012
- Implementation has ended.
- Credits
- 3 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Person in charge
- Petri Tuohimäki
- Course
- VENGVAL-6
Objectives (course unit)
Opiskelija:
- vahvistaa kielen keskeisten rakenteiden (substantiivit, verbit, adjektiivit, pronominit, prepositiot ja sanajärjestys) tuntemustaan
- kartuttaa ja monipuolistaa perussanavarastoaan, mutta omaksuu myös ammattitermejä
- saa rohkeutta käyttää kieltä sekä kirjallisesti että suullisesti
- osaa ylläpitää, kehittää ja arvioida kielitaitoaan ja kielenoppimisen taitojaan
Content (course unit)
Keskeiset rakenteet ja niihin liittyvät harjoitukset
Tavallisimmat fraasit
Lauseenmuodostusta ja tekstin tuottamisharjoituksia
Tekstin ymmärtämisharjoituksia
Puheen tuottamis- ja ymmärtämisharjoituksia
Location and time
iltaopetus klo 16.15-19 kerran viikossa
aloitus syyskuussa, päätös marraskuussa
Exam schedules
viimeisellä lähiopetuskerralla marraskuussa
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin perusteet
aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen 80%
kirjalliset ja suulliset tehtävät
itsearviointi
aine
kirjallinen koe
Assessment scale
0-5
Teaching methods
lähiopetus
opetuskeskustelu
pari- ja ryhmätyöskentely
aktivoivat kirjoitustehtävät
harjoitukset
itsenäinen verkko-opiskelu
ohjattu verkko-opiskelu
kirjallinen koe
Learning materials
materiaali Moodlessa
Student workload
Opiskelijan kokonaistyötunnit opintojaksolla 27 tuntia
Content scheduling
lähiopetus
kotiaine
verkko-opiskelu
kirjallinen koe
Completion alternatives
-
Practical training and working life cooperation
-
International connections
-
Further information
Opintojakson tavoitteet
Opiskelija:
- vahvistaa kielen keskeisten rakenteiden (substantiivit, verbit, adjektiivit, pronominit, prepositiot ja sanajärjestys) tuntemustaan
- kartuttaa ja monipuolistaa perussanavarastoaan, mutta omaksuu myös ammattitermejä
- saa rohkeutta käyttää kieltä sekä kirjallisesti että suullisesti
- osaa ylläpitää, kehittää ja arvioida kielitaitoaan ja kielenoppimisen taitojaan
Opintojakson sisältö
Keskeiset rakenteet ja niihin liittyvät harjoitukset
Tavallisimmat fraasit
Lauseenmuodostusta ja tekstin tuottamisharjoituksia
Tekstin ymmärtämisharjoituksia
Puheen tuottamis- ja ymmärtämisharjoituksia
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei osaa kertoa itsestään, vapaa-ajastaan, alastaan ja opiskelustaan. Opiskelija ei osaa keskeisiä kielioppirakenteita eikä perussanastoa. Opiskelija ei hallitse keskeisiä kielioppirakenteita: verbit, prepositiot, substantiivit ja persoona- ja possessiivipronominit, lukusanat, järjestysluvut, kysymyssanat, adjektiivit, adverbit ja sanajärjestys.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa kertoa hyvin itsestään, vapaa-ajastaan, alastaan ja opiskelustaan. Opiskelija osaa hyvin keskeiset kielioppirakenteet sekä perussanastoa. Opiskelija osaa hyvin keskeisiä kielioppirakenteita: verbit, prepositiot, substantiivit ja persoona- ja possessiivipronominit, lukusanat, järjestysluvut, kysymyssanat, adjektiivit, adverbit ja sanajärjestys.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa kertoa kiitettävästi itsestään, vapaa-ajastaan, alastaan ja opiskelustaan. Opiskelija osaa kiitettävästi keskeiset kielioppirakenteet sekä perussanastoa. Opiskelija osaa kiitettävästi keskeisiä kielioppirakenteita: verbit, prepositiot, substantiivit ja persoona- ja possessiivipronominit, lukusanat, järjestysluvut, kysymyssanat, adjektiivit, adverbit ja sanajärjestys.