Marketing and International Operations (2cr)
Course unit code: B355B-10
General information
- Credits
- 2 cr
Objectives
Opiskelija
- osaa ylläpitää, kehittää ja arvioida kielitaitoaan ja kielenoppimisen taitojaan
- osaa toimia liike-elämän myynti- ja markkinointitilanteisiin liittyvissä esityksissä ja neuvotteluissa asiantuntijamaisesti englannin kielellä tiedostaen kulttuuritaustan merkityksen ajattelu- ja työskentelytavoissa
- osaa markkinoinnin ja kansainvälisten toimintojen ammattisanaston
- osaa työstää kansainvälisen kaupan ja markkinoinnin materiaaleja
Content
opintojakson B355-8 osa B
Kansainvälisen kaupan tilanteet
Markkinointi- ja myyntitapahtumat
Further information
Autenttisiin kielenkäyttötilanteisiin pyrkivä, kokemusperäinen ja yhteistoiminnallinen kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely