Markkinointiviestintä, systeemiajattelu ja oman ajattelun kehittäminenLaajuus (2 cr)
Course unit code: TK00GA40
General information
- Credits
- 2 cr
Objectives
Tällä jaksolla opit modernia markkinointiviestintää ja eri kanavien käyttöä osana sosiaalisen median markkinointia. Luomme LinkedIn-profiilit ja opettelemme niiden tavoitteellista käyttöä. Jakson aikana saat näkemystä myös erilaisista digityökaluista ja niiden hyödyntämisestä.
Toisena koulutuspäivänä opit systeemiajattelua ja oman ajattelun kehittämistä. Ajattelutaitojen oppiminen auttaa uusien toimintatapojen luomisessa ja edesauttaa liiketoimintaympäristön laajempaa ymmärrystä. Ymmärrät mitä systeemejä liiketoimintaympäristöösi kuuluu ja miten niiden välillä voi viestiä toimintaa edistävästi.
Content
Eri sosiaalisen median kanavat: Facebook, Instagram ja LinkedIn
Eri sosiaalisen median kanavissa toimiminen: mikä toimii kussakin kanavassa
Digitaaliset työkalut ja niiden käyttö: muun muassa Teams, Forms, Flinga, Thinglink ja Jamboard
Systeemiajattelun määritelmä, miksi systeemiajattelun taito on tärkeää juuri nyt
Johdon assistentti on kokonaisuuksien hallitsija ja oikeiden tahojen yhdistäjä – miten systeemisestä ajattelusta on hyötyä juuri tässä työssä?
Pystyvyysajattelu
Sisäiset mielen mallit
Oman ajattelun kehittämine