Skip to main content

Developing as an EditorLaajuus (5 cr)

Course unit code: 2E00EW87

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objectives

Opiskelija tuntee laaja-alaisesti erilaiset leikkauksen tyylilajit. Hän osaa testata ja soveltaa erilaisia dramaturgisia vaihtoehtoja leikkausprojekteissa. Hän tutustuu ammattialansa työllistymismahdollisuuksiin ja verkostoituu ammattikentän toimijoiden kanssa. Opiskelija kehittää aktiivisesti taitojaan ja osaa vastata työelämän muuttuviin tarpeisiin.

Content

Leikkauksen ja efektoinnin muuttuvat työkalut, työprosessit ja materiaalin julkaisukanavat. Erilaisten tuotantotyyppien ja tyylilajien hallinta ja testaus. Oman työskentelyn kehittäminen. Ammatillinen verkostoituminen.

Prerequisites

Media-alan ensimmäisen vuoden opinnot sekä leikkauksen ammatilliset opinnot (15 op).

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija tuntee erilaisia leikkauksen tyylilajeja. Hän osaa ohjattuna testata erilaisia dramaturgisia vaihtoehtoja leikkausprojekteissa. Hän tutustuu ammattialansa työllistymismahdollisuuksiin. Hän ymmärtää verkostoitumisen merkityksen alalla toimimisen näkökulmasta.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija tuntee laaja-alaisesti erilaiset leikkauksen tyylilajit. Hän osaa testata erilaisia dramaturgisia vaihtoehtoja leikkausprojekteissa. Hän tutustuu ammattialansa työllistymismahdollisuuksiin, kehittää itsenäisesti taitojaan ja osaa vastata työelämän muuttuviin tarpeisiin. Hän ymmärtää verkostoitumisen merkityksen alalla toimimisen näkökulmasta ja osaa hakea tietoa alan kehityksestä.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija tuntee laaja-alaisesti erilaiset leikkauksen tyylilajit. Hän osaa testata ja soveltaa erilaisia dramaturgisia vaihtoehtoja leikkausprojekteissa. Hän tutustuu ammattialansa työllistymismahdollisuuksiin. Hän kehittää aktiivisesti taitojaan ja osaa vastata työelämän muuttuviin tarpeisiin. Hän ymmärtää verkostoitumisen merkityksen alalla toimimisen näkökulmasta ja osaa hakea tietoa ja kontakteja alalta aktiivisesti.

Go back to top of page