Skip to main content

Digital Systems in Marketing (5cr)

Course unit code: 3H00EA60

General information


Credits
5 cr

Objectives

The student knows how to start and manage e-marketing. He/she can take advantage of blogs and societies when working. The student and use digital media and knows the channels of it. He/she can select channels and provide content.

Content

E-marketing
Blogs and e-networks/communities
Digital media
Channels of digital media
Choices of channels
Providing digital content

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija osaa toteuttaa yksittäisiä digitaalisen markkinointitoimenpiteitä muutamissa eri kanavissa. Hänen tietonsa digitaalisesta markkinoinnista on yksipuolista ja puutteellista ja hän hallitsee vain muutamia perustermien merkityksiä.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija osaa toteuttaa digitaalisen markkinointikampanjan hyödyntäen muutamia eri välineitä. Hän ymmärtää digitaalisen markkinoinnin ja perustermien merkitykset.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa toteuttaa monipuolisesti digitaalisen markkinointikampanjan hyödyntäen useita eri välineitä. Hän ymmärtää digitaalisen markkinoinnin laajana kokonaisuutena ja ymmärtää perustermien merkitykset.

Go back to top of page