Service Logic (5cr)
Course unit code: TK00CX39
General information
- Credits
- 5 cr
Objectives
Opintojakson kuvaus
Opintojaksolla keskitytään liiketoiminnan kehittämiseen analysoimalla ja arvioimalla ansaintamalleja palveluliiketoiminnan arvonluomisessa. Opiskelija vahvistaa strategista suunnitteluosaamistaan matkailukohteiden(yrityksen) ansaintalogiikan kehittämisessä palvelu- ja asiakaskeskeisessä liiketoiminnassa.
Opiskelija osaa
* soveltaa strategisen johtamisen periaatteita palveluliiketoiminnassa – palvelu- ja asiakaskeskeisen liiketoiminnan mahdollisuudet
* analysoida organisaation liiketoiminnan strategisia valintoja
* kehittää liiketoimintamalleja ja ansaintalogiikkaa
* suunnitella ansaintamalleja käytännössä
* soveltaa innovatiivista hinnoittelua matkailupalvelujen kehittämisessä
Content
Erilaiset liiketoimintamallit ja niiden mallintaminen. Ansaintalogiikan ”komponentit”. Ansaintamalli ja hinnoittelu matkailuorganisaation kehityskohteena.