Skip to main content

Degree Programme in Network Learning and Competencies: 24VETO

Code: 22VETO

Duration
3.5 years (210 cr)
Start semester
Autumn 2024

Description

AMK-tutkintoon johtava koulutus
Tutkintonimike: Tradenomi (tradenomi liiketalous, tradenomi tietojenkäsittely) 210 op, sosionomi AMK 210 op, medianomi 240 op
Toteutusmuoto: Päivätoteutus
Yksikkö: Pedagogiset ratkaisut ja kulttuuri
Toimipisteen osoite: Kuntokatu 3, 33520 Tampere
Osaamispäällikkö: Henna Koskimäki
Hakukelpoisuus: Katso TAMKin hakusivut ja hakukelpoisuus AMK-tutkinnoissa

Koulutuksen tuottama osaaminen:

Monialainen verkostoissa oppimisen tutkinto-ohjelma on monialainen koulutuskokonaisuus, jossa opinnot keskittyvät monialaisissa tiimeissä ja verkostoissa tapahtuvaan oppimiseen ja oppimisen taitoihin, sekä vahvaan työelämäyhteyteen opintojen aikana. Ensimmäisen opiskeluvuoden aikana opiskelija valitsee neljästä vaihtoehdosta itselleen koulutuksen suunnan, joka määrittelee hänen tutkintonimikkeensä. Tutkintokohtainen osaaminen saavutetaan Työelämäoppiminen ja Ammatillisen asiantuntijuuden kehittäminen -osaamiskokonaisuuden opintoja suorittamalla läpi koko opintojen tiimi- ja tutkintokohtaisten valmentajien ohjauksessa.

Tavoitteena on saavuttaa sellaiset tiedot, taidot ja verkostot, että opiskelija voi jatkaa ammattialansa mukaisissa työtehtävissä, mutta monialainen opiskelu mahdollistaa myös sijoittumisen työtehtäviin tai tehtäviin, jotka edellyttävät monialaista ja -ammattimaista osaamista. Tutkinto mahdollistaa kokonaan uusin ammatteihin valmentautumista. Oppimisen kehyksenä toimii opintojen alussa muodostettu tiimi, minkä avulla opittua tietoa jaetaan ja yhdessäoppiminen mahdollistetaan. Opintojen aikana kasvatetaan yhteistyö- ja organisaatiotaitoja, kuten tiimioppiminen sekä palautteen antaminen ja vastaanottaminen. Oppiminen tapahtuu niin tiimissä kuin työelämän kumppaniorganisaatioiden kanssa tehtävässä työssä erilaisten projektien muodossa, ja opittuja asioita sovelletaan käytäntöön koko opintojen ajan.

Opetussuunnitelman rungon muodostavat kolme kokonaisuutta, joita opiskellaan joustavasti läpi opintojen: Tiimioppiminen, Työelämäoppiminen ja Ammatillisen asiantuntijuuden kehittäminen. Opinnot toteutetaan rakenteellisesti niin, että näitä kaikkia kolmea kokonaisuutta opiskellaan tasaisesti koko opintojen ajan koko ajan syventäen siihen liittyvää osaamista. Ensimmäisen opiskeluvuoden aikana opiskelija perehtyy valittavissa oleviin ammattialoihin, ja ensimmäisen opiskeluvuoden aikana/päätteeksi tekee päätöksen oman ammattialan valinnasta. Tämä valinta ohjaa opiskelijan opintojaksovalintoja opintojen edetessä. Opinnäytetyö tehdään oman tutkinto-ohjelman opinnäytetyöprosessin mukaisesti.

Koulutuksessa kertyvä geneerinen ja substanssiosaaminen

Pedagogisena viitekehyksenä toimivat tiimioppiminen valmennuspedagogiikkaa hyödyntäen, ilmiöpohjainen ja kokemuksellinen oppiminen työelämäprojekteja toteutettaessa, sekä sulautuva oppiminen. Tähän viitekehykseen pohjautuu koulutuksen toteuttamistapa, joka korostaa jatkuvan vuorovaikutussuhteen merkitystä niin opiskelijatiimeissä kuin yhteistyössä eri alan asiantuntijoiden ja työelämän kanssa. Tämä kehittää opiskelijan vuorovaikutusosaamista monipuolisesti ja jatkuvasti opintojen alusta loppuun saakka. Opiskelija saa rakentavaa palautetta omasta viestinnästä jatkuvasti näiltä eri toimijoilta ympärillään, minkä pohjalta hän kykenee reflektoimaan ja kehittämään vuorovaikutustaitojaan. Hän oppii tunnistamaan ja pyrkimään kohti yleisiä, kaikilla aloilla merkityksellistä viestintäosaamista, sekä tiedostaa ja kehittää viestinnällisiä taitoja ja osa-alueita, jotka liittyvät erityisesti hänen valitsemaansa koulutusalaan. Tämä osaaminen sisällyttää sekä kirjallisen että suullisen, sekä suomeksi, ruotsiksi kuin kolmannella kielellä viestimisen niin kansallisella kuin kansainväliselläkin tasolla kulttuurienvälisen viestinnän erityispiirteet huomioon ottaen.

Koulutuksen toteuttamistapa kehittää myös muita geneerisiä taitoja, joiden merkitys työelämätaitojen kentällä on olennainen. Paineen- ja epävarmuuden sietokyky, empatia, kyky innovatiivisuuteen, itsensä johtamisen taidot, muutoskyvykkyys ja johtamiskyky ennakoimattomissa ja monimutkaisissa tilanteissa ja toimintaympäristöissä, vastuunottokyky sekä valmius jatkuvaan oppimiseen ovat taitoja, joita opiskelija kehittää ollessaan vuorovaikutuksessa ympärillään olevien toimijoiden kanssa ja käytännön projekteja suunnitellessaan ja toteuttaessaan.

Valmistuvien työelämään sijoittuminen

Erityisesti ensimmäisen vuoden aikana käytännön kokeilujen ja laaja-alaisen oppimisen kautta opiskelija määrittelee oman ammattialakohtaisen opintosuuntauksensa, mikä tarkentuu opintojen jatkuessa. Opintojen aikana löytyneet kiinnostuksen kohteet ohjaavat uravalintaa, ja tavoitteena on, että valmistuneet työllistyvät opintojen aikana kertyneiden työelämäkontaktien ja -verkoston avulla, ja osaaminen vastaa muuttuvan työelämän tarpeita. Jos työllistyminen tapahtuu jo opintojen aikana, kertynyt osaaminen tunnistetaan joustavasti opinnollistamisen avulla.

Koulutuksen arvoperusta

- Rohkeita kokeiluja ilman epäonnistumisen pelkoa. Rohkeus syntyy luottamuksesta ja luottamus rohkeista valinnoista.
- Ihmisten kohtaaminen kokonaisuutena ilman leimaamista. Kunnioittaminen on mahdollisuutta nähdä laajemmin vuorovaikutuksen ja erilaisuuden kautta.
- Vapaus luoda yhdessä uutta. Vapaus rikkoa vanhoja mielenmalleja ja perinteitä. Vapautta on käyttää potentiaalia ja vahvuuksia.

Kansainvälisyys

Monialaiselle asiantuntijalle kansainväliset verkostoitumistaidot ovat tärkeitä. Koulutus mahdollistaa opiskelijavaihdon. Koulutuksen oma yhteisö ja toimintatapa mahdollistavat laajan määrän kansainvälisiä kontakteja ja erilaisia kansainvälistymismahdollisuuksia niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Monet organisaatioista, joiden kanssa opiskelijat tekevät yhteistyötä ovat kansainvälisiä. Koulutuksessa hyödynnetään monipuolisesti kansainvälisiä tutkimus- ja ammatillisen tiedon lähteitä; eri alojen kansainvälisiä asiantuntijoita ja verkostoja, sekä englanninkielistä kirjallisuutta ja verkkoaineistoja

Opetuksen toteuttaminen

Oppiminen Verkostoissa oppimisen ja osaamisen tutkinto-ohjelmassa vaatii läsnäoloa ja aktiivista osallistumista kasvokkain ja verkkoympäristöissä. Tärkeitä oppimismenetelmiä tiimi- ja työelämäoppimisen kokonaisuuksissa ovat dialogi, ammattikirjallisuuden lukeminen ja esseiden tuottaminen, seminaarit, innovointitehtävät ja työelämäkumppaneiden kanssa tehtävät projektit. Ammatillisen asiantuntijuuden kehittämiseen liittyvät, opiskelijan valitsemat opintojaksot sisältävät omat oppimismenetelmänsä, joita opiskelija noudattaa annetun ohjeistuksen mukaisesti. Oppiminen vaatii aktiivisuutta ja oma-aloitteisuutta. Opiskelija suuntaa opintojaan säännöllisesti päivitettävän oppimisopimuksen sekä ammatillista kehittymistä kuvaavan portfolion avulla. Jokaisella tiimillä on nimetty tiimivalmentaja, joka tukee sekä tiimin että yksilön kehittymistä ja oppimista. Jokaiselle opiskelijalle valitaan lisäksi tutkintovalmentaja, joka ohjaa opiskelijaa polulla opiskelijan valitseman ammattialan asiantuntijaksi ja opastaa häntä tutkintoon vaadittavan osaamisen saavuttamisessa ja todentamisessa.

Opiskelun ongelmatilanteissa opiskelija saa apua tiimi- ja tutkintovalmentajiltaan, vertaistutoreilta, opinto-ohjaajilta, koulutuspäälliköltä, opettajilta, opinnäytetyönohjaajilta ja opintosihteereiltä.

TAMPERE3 yhteisten osaamisten linkittyminen koulutukseen tietämisen, tekemisen ja olemisen tasoilla

TAMPERE3 yhteiset osaamiset ovat etiikka, kansainvälisyys ja globaali vastuu, oppimisen taidot ja kriittinen ajattelu, talous- ja johtamistaidot sekä yhteiskunnallinen ymmärrys, tietotekniikka ja digitaidot, työyhteisötaidot, uuden kehittäminen ja innovointi, vuorovaiktus- ja viestintätaidot. Nämä sisältyvät opetussuunnitelmaan ja ohjaavat koulutuksen toteuttamista kaikkina opintovuosina.

Ensimmäisen opiskeluvuoden aikana opiskelija hankkii perustaidot tiedon hankinnasta ja luo pohjan perustiedoista ja – taidoista sekä tutustuu eri ammattialojen eri toimintaympäristöihin. Opiskelija osaa tunnistaa, nimetä ja määritellä alaan liittyvät ilmiöt ja peruskäsitteistön. Opiskelija tietää ihmisten kohtaamisen ja vuorovaikutuksen sekä ammattialojen perusteet teoriassa ja käytännössä. Vuoden aikana opiskelija oppii toimimaan osana tiimiä ja verkostoja sekä kykenee toimimaan tiimin ja ryhmän ohjaajana erilaisissa työelämän projekteissa. Opiskelija suoriutuu annetuista tehtävistä ja tuntee erilaisia menettelytapoja ja osaa perustella valintojaan. Tiimissä ja työelämäprojekteissa toimimisen myötä opiskelija oppii antamaan ja vastaanottamaan palautetta, tarkastelemaan ja arvioimaan asioita omasta näkökulmastaan sekä tunnistamaan vuorovaikutuksensa tason ja ottamaan vastuun omasta suorittamisestaan.

Toisen opiskeluvuoden teemana on erilaisissa yhteisöissä toimiminen. Opiskelija oppii jäsentämään valitsemansa ammattialaan liittyvien ilmiöiden ja käsitteiden väliset suhteet. Lisäksi hän kykenee soveltamaan, selittämään ja vertailemaan hankkimaansa tietoa suhteessa omaan toimintaansa ja ammattialan toimintaympäristöön. Toisen vuoden aikana opiskelijan tekemisessä korostuu kyky valita eri vaihtoehdoista teorian kautta perustellen sopivin menettelytapa niin omalle toiminnalle kuin toimintaympäristön kehittämiselle. Työelämäprojektien kautta opiskelijan osaaminen tehtävien ja ongelmien rajaamisessa, suunnitelmien laatimisessa sekä ongelmien ratkaisemisessa syventyy. Toisen vuoden aikana opiskelija tarkastelee ja arvioi asioita sekä omasta että lähiyhteisön näkökulmasta, toimii yhteistyössä vastuullisesti ja on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan. Osaamisen teemoina ovat myös omalle alalle tärkeiden toimintatapojen tunnistaminen ja niiden noudattaminen sekä vastuun ottaminen ja sitoutuminen oman toiminnan lisäksi myös tiimin toimintaan. Lisäksi opiskelija oppii kuvaamaan ja arvioimaan oman toimintansa taloudellisia ja hyvinvointia lisääviä vaikutuksia.

Kolmannen ja neljännen vuoden opinnoissa teemana on tutkiva kehittäminen, kriittinen osaaminen ja monimuotoisissa toimintaympäristöissä toimiminen sekä yhteiskunnallinen ja globaali vaikuttaminen. Opintojen myötä opiskelijalla on ymmärrystä laaja-alaisista kokonaisuuksista ja niiden välisiä suhteita sekä kykyä analysoida ja yhdistää tietoa suhteessa käytäntöön ja eri ammatillisiin konteksteihin. Toiminnan tasolla opiskelija oppii etsimään ja soveltamaan erilaisia toimintatapoja ja ratkaisuvaihtoehtoja, perustelemaan teoriaan pohjaten valintojaan ja kokeilemaan ja kehittämään uudenlaisia toimintamalleja. Erilaisten ratkaisuvaihtoehtojen arvioiminen ja yhdisteleminen luovasti sekä uusia luoden kehittyy. Opiskelija käyttää palautetta systemaattisesti oman ja yhteisönsä ammatillisen kasvun välineenä sekä tarkastelee ja arvioi itseään sekä sitä yhteisöä tai työkokonaisuutta, jossa omalla ammattialallaan toimii. Moniammatillisissa tiimeissä ja yhteistyössä opiskelija toimii vastuullisesti, sitoutuneesti, joustavasti ja rakentavasti sekä kehittää omaa ja ryhmän vuorovaikutusta oman alan vaatimukset ja tarpeet huomioiden. Opiskelija ymmärtää toimintansa taloudelliset ja hyvinvointia edistävät vaikutukset ja osaa toimia myös niitä ennakoiden.

Show study timings by academic year, semester or period

Code Name Credits (cr) 2024-2025 2025-2026 2026-2027 2027-2028 Autumn 2024 Spring 2025 Autumn 2025 Spring 2026 Autumn 2026 Spring 2027 Autumn 2027 1. / 2024 2. / 2024 3. / 2025 4. / 2025 1. / 2025 2. / 2025 3. / 2026 4. / 2026 1. / 2026 2. / 2026 3. / 2027 4. / 2027 1. / 2027 2. / 2027
22VETO-1001
Team Learning

(Choose all )

45
NA00FV00 Thinking and Learning 5
NA00FU89 Team Learning and Interaction Skills 5
NA00FU90 Teamwork and Innovation 5
NA00FU91 Basics of Self and Team Leadership 5
NA00FU92 Project Management 5
NA00FU93 System Thinking 5
NA00FU94 Entrepreneurship and Entrepreneurial Approach 5
NA00FU95 Coaching Leadership 5
NA00FU99 Final Camp 5
22VETO-1002
Work-Based Learning

(Choose all )

60 - 85
NA00FU96 Expert as a Customer Server 1 10
NA00FV42 Expert as a Customer Server 2 10
NA00FU97 Expert as an Organisational Developer 1 10
NA00FV45 Expert as an Organisational Developer 2 10 - 15
NA00FU98 Expert as a Social Influencer 1 5 - 10
NA00FV47 Expert as a Social Influencer 2 5 - 10
NA00FV48 Co-working and Impacting in Global Environment 10 - 20
22VETO-1003
Development of Professional Expertise

(Choose 95)

70 - 95
NA00FV50 On the Way to Becoming an Expert 3
NA00FV51 Expert in Communities and Networks 3
NA00FV52 Expert as a Social Innovator and Lifelong Learner 3
NA00FX77 Professional Swedish for Business, Spoken Skills 1 - 2
NA00FX78 Professional Swedish for Business, Written Skills 1 - 3
22VETO-1004
Bachelor’s Thesis

(Choose all )

15
7F00FH00 Thesis Plan 5
7F00FH01 Implementing Thesis 5
7F00FH02 Reporting Thesis 5
Total 210 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Tamprere3 common learning outcomes

Ethics

The student
- takes responsibility for his/her actions and the consequences of those actions
- is familiar with the principles of sound scientific practice and acts accordingly
- complies with the research and professional ethics of his/her field
- applies the principles of equality, accessibility and fairness
- is able to influence the community and society on the basis of ethical values and by using the competence he/she has gained

Thinking and Learning
Team Learning and Interaction Skills
Teamwork and Innovation
Basics of Self and Team Leadership
System Thinking
Coaching Leadership
Expert as a Customer Server 1
Expert as a Customer Server 2
Expert as an Organisational Developer 1
Expert as an Organisational Developer 2
Expert as a Social Influencer 1
Expert as a Social Influencer 2
Co-working and Impacting in Global Environment
On the Way to Becoming an Expert
Expert in Communities and Networks
Expert as a Social Innovator and Lifelong Learner
International outlook and global responsibility

The student
- actively follows up on the international developments in his/her field and understands the effects and opportunities
- works in international operating environments and is capable of international and intercultural communication in his/her work and in its development
- anticipates and takes advantage of the impact and opportunities offered by the development of the international outlook in his/her work
- identifies local and global issues related to sustainable development and their interrelationships within the ecological, socio-cultural and economic dimensions of sustainable development
- orients him/herself to the future by identifying the consequences that decisions and choices have for sustainable development
- is familiar with sustainable development issues and ways of forming knowledge about sustainable development in his/her scientific or other field
- is able to critically specify and analyse sustainable development aspects in his/her field and in cross-disciplinary settings, and be committed in the way he/she applies the things he/she has learned
- is able to act in a goal-oriented manner and organise activities to find and implement solutions that promote sustainable development

Teamwork and Innovation
System Thinking
Final Camp
Expert as a Customer Server 2
Expert as an Organisational Developer 2
Expert as a Social Influencer 1
Expert as a Social Influencer 2
Co-working and Impacting in Global Environment
Expert as a Social Innovator and Lifelong Learner
Professional Swedish for Business, Spoken Skills
Professional Swedish for Business, Written Skills
Learning skills and critical thinking

The student
- evaluates and develops his/her know-how and learning methods
- continually enhances his/her skills
- is able to solve new and complex problems and make decisions even in unexpected situations
- gathers, processes, evaluates, analyses and uses information in a versatile, critical and ethical way
- evaluates and develops his/her information gathering processes
- cooperates in the higher education community to construct information, and understands the importance of sharing information as a part of building his/her skills
- understands scientific thinking, reasoning and explanation

Thinking and Learning
Team Learning and Interaction Skills
Teamwork and Innovation
Basics of Self and Team Leadership
System Thinking
Coaching Leadership
Expert as a Customer Server 1
Expert as a Customer Server 2
Expert as an Organisational Developer 1
Expert as an Organisational Developer 2
Expert as a Social Influencer 1
Expert as a Social Influencer 2
Co-working and Impacting in Global Environment
On the Way to Becoming an Expert
Expert in Communities and Networks
Expert as a Social Innovator and Lifelong Learner
Social understanding and economic and leadership skills

The student
- has sufficient economic and leadership skills in his/her field and a willingness to expand this know-how
- is able to manage his/her work in a goal-oriented manner in working life
- is capable of planning work, working independently in expert positions and acting as an immediate supervisor when necessary
- understands the importance of economics and leadership in his/her field and knows how to build competitiveness through them
- understands the meaning of his/her work in the societal context and is able to participate in the public debate in his/her field

Project Management
Entrepreneurship and Entrepreneurial Approach
Expert as an Organisational Developer 1
Expert as an Organisational Developer 2
Expert as a Social Influencer 1
Expert as a Social Influencer 2
Co-working and Impacting in Global Environment
On the Way to Becoming an Expert
Expert in Communities and Networks
Expert as a Social Innovator and Lifelong Learner
Information technology and digital skills

The student
- is able to use information and communications technology
- understands the importance of digitalisation in his/her field and utilises the digital operating environments available in the field
- promotes the development of digital operating environments in his/her field
- knows the risks associated with digital environments and takes them into account in his/her own actions

Thinking and Learning
Team Learning and Interaction Skills
Project Management
Expert as an Organisational Developer 1
Expert as an Organisational Developer 2
Expert as a Social Influencer 1
Expert as a Social Influencer 2
Co-working and Impacting in Global Environment
On the Way to Becoming an Expert
Expert in Communities and Networks
Expert as a Social Innovator and Lifelong Learner
Employability skills

The student
- is able to act as a member of a work community and promote the community’s and his/her own well-being
- takes into account the diversity of actors in the work environment
- functions appropriately in complicated situations
- understands the importance of networks in working life and has the ability to develop his/her own networks

Thinking and Learning
Team Learning and Interaction Skills
Teamwork and Innovation
Basics of Self and Team Leadership
Project Management
System Thinking
Coaching Leadership
Expert as a Customer Server 1
Expert as a Customer Server 2
Expert as an Organisational Developer 1
Expert as an Organisational Developer 2
Expert as a Social Influencer 1
Expert as a Social Influencer 2
Co-working and Impacting in Global Environment
Expert in Communities and Networks
Expert as a Social Innovator and Lifelong Learner
Innovation

The student
- implements research and development activities by using existing knowledge and methods in his/her field, and produces new knowledge and methods for the field
- finds and creates new customer-oriented, sustainable and economically viable solutions
- thinks creatively and sees alternative solution-oriented ways of working in a variety of cross-disciplinary and working life situations
- understands the importance of the global problems humankind is facing, as well as the significance of development and innovation in solving them
- has entrepreneurial skills

Teamwork and Innovation
Project Management
Entrepreneurship and Entrepreneurial Approach
Final Camp
Expert as an Organisational Developer 1
Expert as an Organisational Developer 2
Expert as a Social Influencer 1
Expert as a Social Influencer 2
Co-working and Impacting in Global Environment
Expert in Communities and Networks
Expert as a Social Innovator and Lifelong Learner
Interaction and communication skills

The student
- works in communication and interaction situations in working life as required by the task as a member of the community, such as in a team or a project group
- is able to engage in constructive and expert social debate
- is able to discuss research-based knowledge and understand the status of different presentations and media texts
- is able to communicate and work with people from different cultures and master the language skills required in his/her field
- has mastered at least one foreign language at a level that allows him/her to follow the developments in the field and to work in an international environment

Thinking and Learning
Team Learning and Interaction Skills
Teamwork and Innovation
Basics of Self and Team Leadership
Project Management
System Thinking
Coaching Leadership
Expert as a Customer Server 1
Expert as a Customer Server 2
Expert as an Organisational Developer 1
Expert as an Organisational Developer 2
Expert as a Social Influencer 1
Expert as a Social Influencer 2
Co-working and Impacting in Global Environment
On the Way to Becoming an Expert
Expert in Communities and Networks
Expert as a Social Innovator and Lifelong Learner
Professional Swedish for Business, Spoken Skills
Professional Swedish for Business, Written Skills
Unclassified
Thesis Plan
Implementing Thesis
Reporting Thesis

Code Name Credits (cr)
22VETO-1001
Team Learning

(Choose all )

45
NA00FV00 Thinking and Learning 5
NA00FU89 Team Learning and Interaction Skills 5
NA00FU90 Teamwork and Innovation 5
NA00FU91 Basics of Self and Team Leadership 5
NA00FU92 Project Management 5
NA00FU93 System Thinking 5
NA00FU94 Entrepreneurship and Entrepreneurial Approach 5
NA00FU95 Coaching Leadership 5
NA00FU99 Final Camp 5
22VETO-1002
Work-Based Learning

(Choose all )

60 - 85
NA00FU96 Expert as a Customer Server 1 10
NA00FV42 Expert as a Customer Server 2 10
NA00FU97 Expert as an Organisational Developer 1 10
NA00FV45 Expert as an Organisational Developer 2 10 - 15
NA00FU98 Expert as a Social Influencer 1 5 - 10
NA00FV47 Expert as a Social Influencer 2 5 - 10
NA00FV48 Co-working and Impacting in Global Environment 10 - 20
22VETO-1003
Development of Professional Expertise

(Choose 95 )

70 - 95
NA00FV50 On the Way to Becoming an Expert 3
NA00FV51 Expert in Communities and Networks 3
NA00FV52 Expert as a Social Innovator and Lifelong Learner 3
NA00FX77 Professional Swedish for Business, Spoken Skills 1 - 2
NA00FX78 Professional Swedish for Business, Written Skills 1 - 3
22VETO-1004
Bachelor’s Thesis

(Choose all )

15
7F00FH00 Thesis Plan 5
7F00FH01 Implementing Thesis 5
7F00FH02 Reporting Thesis 5

Due to the timing of optional and elective courses, credit accumulation per semester / academic year may vary.

Go back to top of page