Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteetLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: A-PIB09

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää muuttuvan markkinoinnin roolin yrityksessä sekä markkinointiajattelun kehittymisen. Hän tuntee yrityksen markkinointiympäristöt. Hän hallitsee ostokäyttäytymiseen ja segmentointiin vaikuttavat tekijät. Hän ymmärtää markkinoinnin kilpailukeinojen tehokkaan käytön asiakassuhteiden ja sidosryhmien näkökulmasta ja ymmärtää asiakassuhdemarkkinointia kokonaisuutena.

Sisältö

Markkinointiajattelun kehitys, yrityksen markkinointiympäristöt, ostokäyttäytyminen ja segmentointi, markkinoinnin kilpailukeinot, asiakassuhdemarkkinoinnin perusteet.

Lisätiedot

Itsearviointi: Opiskelija vertaa omaa osaamistaan ja ammattitaitoaan mainittuihin vaatimuksiin ja esittää ne Hyvähot-järjestelmän kuvauksissa.
Vaihtoehtoinen suoritustapa: Opiskelija laatii markkinointisuunnitelman käyttäen apuna linkkejä, jotka löytyvät http://koti.tamk.fi/~karttas/index.html

Siirry alkuun