Siirry suoraan sisältöön

Sosiaali- ja terveysalan asiakasverkostotLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 7F00CR99

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija
- tietää sosiaali- ja terveysalan keskeiset asiakasryhmät
- hankkii asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä asiakkaisiin
- verkostoituu ja hyödyntää verkostoja tiimiyrityksen kehittämisessä
- käyttää sitä liiketoiminnan kehittämisessä
- käyttää tiimiyrityksen kehittämisessä erilaisia innovointimenetelmiä
- hyödyntää yrityksen toiminnassa ja asiakasverkostojen rakentamisessa digitalisaation keinoja

Sisältö

- asiakaskontaktointi
- asiakasverkoston luominen
- asiakassuhteen ylläpito
- projektihallinta
- digitaaliset välineet toiminnan kehittämisessä

Siirry alkuun