Asiakaspalvelu ja laatuLaajuus (4 op)
Opintojakson tunnus: 5C00BK78
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 4 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa palvella erilaisia asiakkaita myyntitilanteissa ja erityisesti myynnin ongelmatilanteissa.
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen ja hän osaa hyödyntää segmentointia sekä tuntee markkinoinnin kannattavuuteen vaikuttavat seikat, markkinointiviestinnän eri muodot ja osaa soveltaa markkinointiajattelua yrityksen päätöksenteossa.
Opiskelija tuntee AKL-laatuohjelman ja sen rakenteen, sekä osaa toimia sen vaatimalla tavalla toimihenkilönä eri autoalan tehtävissä.
Sisältö
Asiakaspalvelun perusteet, asiakaspalvelutilanteiden harjoitteluja. Myynnin ja markkinoinnin perusteet, tuotevastuu, laatujärjestelmä.
Lisätiedot
Kurssi on tarkoitettu korjaamotekniikan opiskelijoille