Siirry suoraan sisältöön

PeliohjelmointiLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: 4-00CC73

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka käyttää hyväkseen ulkopuolista web-palvelua
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää persistentin tallennuksen
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää useampia kenttiä.
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija rakentaa yhteistyössä ryhmänsä kanssa toimivan 2D-pelin
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää peliobjekteja, törmäyksiä ja näppäinkomentoja
Opiskelija osaa dokumentoida toteuttamansa 2D-pelin.

Sisältö

Ydinkysymyksiä sisällöstä:
Miten 2D-pelejä ohjelmoidaan?
Miten peliobjektit, törmäyksen hallinta ja käyttäjän syöte toteutetaan osana 2D-peliä?

Esitietovaatimukset

4-PTK5 Johdatus ohjelmointiin tai vastaavat tiedot

Lisätiedot

Huom! Opintojakso liittyy 1. vuoden kevään projektiin

Siirry alkuun