3D-peligrafiikka ja animaatioLaajuus (4 op)
Opintojakson tunnus: 4-AGD8
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 4 op
Osaamistavoitteet
Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija suunnittelee ja toteuttaa oman pelihahmon.
Opiskelija toteuttaa pelimoottorissa toimivan interaktiivisen hahmon.
Opiskelija osoittaa perehtyneisyyttä pelihahmon mallinnus- ja materiaalitekniikoihin.
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa vertailla ja valita pelihahmon mallinustyökalun.
Opiskelja käyttää valittua mallinnustyökalua.
Opiskelija tietää 3D-hahmoanimaation perusteet.
Opiskelija toteuttaa animoidun hahmon pelimoottorissa.
Sisältö
Ydinkysymyksiä sisällöstä:
Miten mallinnetaan 3D-peligrafiikkaa?
Miten mallit teksturoidaan?
Miten liikutan hahmon raajoja?