Siirry suoraan sisältöön

AsiakkuusLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 3H-508

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opintojaksolla tarkastellaan asiakkuuksien hallintaa ja johtamista yrityksen menestystekijänä. Opiskelijat analysoivat valitsemansa organisaation asiakkuudenhallintaa sekä laativat asiakkuuksien kehittämissuunnitelman.

Opiskelija
- ymmärtää asiakkuuksien hallinnan ja johtamisen merkityksen yrityksen keskeisenä menestystekijänä
- osaa soveltaa asiakaslähtöistä ajattelua organisaation toiminnassa
- osaa suunnitella asiakkuuden hallintaan liittyviä kehittämistoimenpiteitä

Sisältö

Mitä tarkoitetaan asiakaslähtöisellä lähestymistavalla?
Miten yritys voi johtaa asiakkuuksiaan?
Mitkä ovat keskeisiä asiakkuuksien kehittämiseen liittyviä osa-alueita?

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin perusteet

Siirry alkuun