Essentials of International MarketingLaajuus (6 op)
Opintojakson tunnus: B353-10
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 6 op
Sisältö
Opintojakson tavoite
Opiskelija tuntee kansainvälisen markkinoinnin erityispiirteet ja osaa laatia yrityksen markkinointisuunnitelman valittua uutta ulkomaista markkina-aluetta varten. Hän tuntee valitsemansa maan/maanosan liiketoiminta-alueena. Hän osaa ottaa huomioon kulttuurin vaikutuksen kansainvälisessä markkinoinnissa.
Opintojakson sisältö
- markkinointisuunnitelma: toimintaympäristötekijät, markkinointimix, hinnoittelu ja budjetointi
- liiketoiminta-alueen tuntemus
Opetusmenetelmät
Ryhmätyöt, luennot, harjoitukset, verkko-opetus
Arviointimenetelmät
Sovitaan opintojakson alussa
Edellytykset opintojaksolle pääsemiseksi
Aktiivinen osallistuminen koulutusohjelman ja suuntautumisvaihtoehdon aikaisemmille opintojaksoille, tai muut vastaavat tiedot
Kirjallisuus
Sovitaan opintojakson alussa / nähtävillä PIRKKA-verkkokirjastossa
Opintojaksosta vastaava
Maija Kärnä
Opintojakson tyyppi
Pakollinen
Kurssin taso
Suuntaumisvaihtoehdon ammattiopinnot
Opetusvuosi
3.
Kevät- vai syyslukukaudella/Periodit
syyslukukausi/1-2
Opetuskieli
Englanti