Siirry suoraan sisältöön

Essentials of International MarketingLaajuus (6 op)

Opintojakson tunnus: B353-10

Opintojakson perustiedot


Laajuus
6 op

Sisältö

Opintojakson tavoite
Opiskelija tuntee kansainvälisen markkinoinnin erityispiirteet ja osaa laatia yrityksen markkinointisuunnitelman valittua uutta ulkomaista markkina-aluetta varten. Hän tuntee valitsemansa maan/maanosan liiketoiminta-alueena. Hän osaa ottaa huomioon kulttuurin vaikutuksen kansainvälisessä markkinoinnissa.

Opintojakson sisältö
- markkinointisuunnitelma: toimintaympäristötekijät, markkinointimix, hinnoittelu ja budjetointi
- liiketoiminta-alueen tuntemus

Opetusmenetelmät
Ryhmätyöt, luennot, harjoitukset, verkko-opetus

Arviointimenetelmät
Sovitaan opintojakson alussa

Edellytykset opintojaksolle pääsemiseksi
Aktiivinen osallistuminen koulutusohjelman ja suuntautumisvaihtoehdon aikaisemmille opintojaksoille, tai muut vastaavat tiedot

Kirjallisuus
Sovitaan opintojakson alussa / nähtävillä PIRKKA-verkkokirjastossa

Opintojaksosta vastaava
Maija Kärnä

Opintojakson tyyppi
Pakollinen

Kurssin taso
Suuntaumisvaihtoehdon ammattiopinnot

Opetusvuosi
3.

Kevät- vai syyslukukaudella/Periodit
syyslukukausi/1-2

Opetuskieli
Englanti

Siirry alkuun