MarkkinointiprojektiLaajuus (2 op)
Opintojakson tunnus: H806-10F
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 2 op
Sisältö
Opintojakson tyyppi
Pakollinen
Opintojakson taso
Ammattiopinnot
Opintojakson tavoite
- opiskelija osaa laatia ja toteuttaa stereoääniteprojektia tukevan markkinointisuunnitelman
Opintojakson sisältö
- ajankohtaisten ääniteprojektien markkinointiin soveltuvien web-sovellusten perusteet
- markkinointimateriaalien valmistukseen ja käyttöön liittyvät tekijänoikeudet
- stereoääniteprojektien markkinointi ajankohtaisin menetelmin
Opetusmenetelmät
Kontaktiopetus ja/tai virtuaaliopetus sekä opiskelijan itsenäinen ja/tai ryhmätyö
Arviointimenetelmät
Sovitaan opintojakson alussa.
Edellytys opintojaksolle pääsemiseksi
Ei ole
Kirjallisuus
Sovitaan opintojakson alussa.
Opintojaksosta vastaava
Janne Tauriainen
Opetusvuosi
1. vuosi
Lukukausi/periodi
Kevätlukukausi/3.-4.periodi
Opetuskieli
Suomi