Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiprojektiLaajuus (2 op)

Opintojakson tunnus: H806-10F

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op

Sisältö

Opintojakson tyyppi
Pakollinen

Opintojakson taso
Ammattiopinnot

Opintojakson tavoite
- opiskelija osaa laatia ja toteuttaa stereoääniteprojektia tukevan markkinointisuunnitelman

Opintojakson sisältö
- ajankohtaisten ääniteprojektien markkinointiin soveltuvien web-sovellusten perusteet
- markkinointimateriaalien valmistukseen ja käyttöön liittyvät tekijänoikeudet
- stereoääniteprojektien markkinointi ajankohtaisin menetelmin

Opetusmenetelmät
Kontaktiopetus ja/tai virtuaaliopetus sekä opiskelijan itsenäinen ja/tai ryhmätyö

Arviointimenetelmät
Sovitaan opintojakson alussa.

Edellytys opintojaksolle pääsemiseksi
Ei ole

Kirjallisuus
Sovitaan opintojakson alussa.

Opintojaksosta vastaava
Janne Tauriainen

Opetusvuosi
1. vuosi

Lukukausi/periodi
Kevätlukukausi/3.-4.periodi

Opetuskieli
Suomi

Siirry alkuun