ElämysmatkailuLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: C458-5
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Sisältö
Opintojaksosta vastaava
Jukka Huhtaniemi
Tavoite
Opiskelija perehtyy elämysmatkailupalveluiden tuotteistamisen periaatteisiin, verkostoitumiseen ja sidosryhmäyhteistyön mahdollisuuksiin sekä tuotetarjonnan paketoimiseen ja hinnoitteluun. Opiskelija perehtyy myös elämysmatkailubrändin rakentamisen periaatteisiin, markkinointikanavien käyttöön ja luomiseen sekä myynnin organisoimiseen ja toteutukseen.
Sisältö
- elämysmatkailuyritysten liikeideat ja palveluiden kehittäminen
- elämysmatkailun keskeiset elementit
- erilaisten elämysmatkailutuotteiden suunnittelu
- elämysmatkailun markkinointi- ja myyntikanavat
Opetusmenetelmät
Luennot, ryhmätyöt ja harjoitukset
Arviointimenetelmät
Arviointimenetelmät määritellään opintojakson alussa
Opetuskieli
Suomi
Edellytykset opintojaksolle pääsemiseksi
Ei vaadita edeltäviä opintoja
Kirjallisuus
Katso PIRKKA- verkkokirjastosta
Lukuvuosi/periodi
2.-3./1.-4.