Skip to main content

Creative and Functional Methods With Groups (3cr)

Code: 7S00CW43-3005

General information


Enrolment period
02.07.2020 - 30.09.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2020 - 08.12.2020
Implementation has ended.
Credits
3 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Social Services
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Hanna-Kaisa Korpikoski
Course
7S00CW43

Objectives (course unit)

Opiskelija

- osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida ryhmän ohjauksen käyttäen taidelähtöisiä menetelmiä
- osaa perustella valitsemansa menetelmän asiakas- ja tilannelähtöisesti
- osaa ohjatessaan ottaa huomioon ryhmän ohjaamiseen liittyvät erityisyydet käytettäessä taidelähtöisiä menetelmiä
- osaa vastaanottaa palautetta omasta ohjauksestaan
- osaa antaa rakentavaa palautetta

Content (course unit)

-Taidelähtöisten ja toiminnallisten menetelmien ohjaamisen periaatteet ja keinot
-Toiminnallisen kokonaisuuden suunnittelu
-Yksilön ohjaaminen, ryhmän ohjaaminen
-Palautteen antaminen ja vastaanottaminen
-Taiteen ulottuvuudet oman hyvinvoinnin edistämisessä
-Persoona työvälineenä

Location and time

Syksy 2020 lukujärjestyksen mukaan 18so ryhmälle A B ja C ryhmissä.

Exam schedules

Näyttö sekä osallistuminen kontaktiopetukseen ja toisten ohjaukseen. Oman oppimisen reflektio.

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Kokemuksellinen oppiminen toiminnallisin menetelmin.

Learning materials

Matkalla ohjaajuuteen 2010, Kalliola, Tiina, Kurki, Arja, Salmi, Marjaana, Tamminen-Vesterbacka, Tutta
sekä valinnainen materiaali.

Student workload

Kontaktiopetus 7 x 4h
Kirjallisuus ja valinnainen materiaali
Ohjauksen suunnittelu
Oman ohjaajuuden ja oppimisen reflektio

Content scheduling

Syksy 2020 lukujärjestyksen mukaisesti

Completion alternatives

Ei valinnaista suoritustapaa.

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Hyväksytty suoritus: Näyttö ohjaamisesta sekä osallistuminen kontaktiopetukseen ja toisten ohjaukseen. Oman oppimisen reflektio.

Go back to top of page