Go to Market (5 cr)
Code: 3H00EA64-3001
General information
- Enrolment period
- 23.11.2020 - 04.01.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2021 - 31.05.2021
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
Objectives (course unit)
The student can work out a sales project on the basis of the commission of a company which this company accepts.
Content (course unit)
Working out a sales project for a company based on the commission of that company.
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Opiskelijalle on haastavaa toteuttaa myyntiprojekti oikealle asiakkaalle sekä vaikeuksia toteuttaa uuden tuotteen tuotelanseerausta.
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Opiskelija osaa toteuttaa yksinkertaisen myyntiprojektin ja lanseerata tuotteen.
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Opiskelija osaa tehdä laadukkaan myyntiprojektin oikealle yritykselle ja tuoda uuden tuotteen markkinoille.
Exam schedules
Opintojaksoon ei sisälly tenttiä. Suoritustavat käydään läpi ensimmäsessä verkkotapaamisessa.
Assessment methods and criteria
Arviointikriteerit käydään yhdessä läpi ensimmäisellä lähikerralla.
Kurssi arvioidaan arvosanalla 0-5
Loppuarvosteluun vaikuttavat
Henkilökohtainen essee
Tiimin työstämä go to market suunnitelma
Yksilölliset markkinointi/myyntitoimet huhtikuun aikana
Henkilökohtainen loppupalautus sekä reflektointi
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Valmentaminen; pienryhmätyöskentely, yksilötehtävät.
Learning materials
Ilmoitetaan myöhemmin.
Student workload
5 op tarkoittaa 135 h opiskelijan työtä.
Content scheduling
Kurssi luennoidaan Tammikuu-Toukokuun loppu välisellä ajalla. Opintojakso toteutetaan v. 2021 poikkeuksellisesti verkko-opintoina.
Completion alternatives
Ei valinnaisia suoritustapoja.
Practical training and working life cooperation
Työelämäyhteistyö toimeksiannon kautta.
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei osallistu myynti/markkinointiprojektiin tai ei tee niihin liittyviä tehtäviä.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelijalle on haastavaa toteuttaa myyntiprojekti oikealle asiakkaalle sekä vaikeuksia toteuttaa uuden tuotteen tuotelanseerausta.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa toteuttaa yksinkertaisen myyntiprojektin ja lanseerata tuotteen.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija osaa tehdä laadukkaan myyntiprojektin oikealle yritykselle ja tuoda uuden tuotteen markkinoille.