Skip to main content

International Sales (5 cr)

Code: 3H00CU46-3003

General information


Enrolment period
09.11.2020 - 17.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 31.07.2021
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business Administration
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Juha Ikonen
Markus Jähi
Pauliina Airaksinen-Aminoff
Person in charge
Juha Ikonen
Course
3H00CU46

Objectives (course unit)

The student understand the special characteristics of the international sales work and working in an international company.

Content (course unit)

Cultural differencies and the sales work
Intercultural communication

Prerequisites (course unit)

2. year studies or similar skills and knowledge.

Assessment methods and criteria

RYhmätyöt sekä henkilökohtaiset kotitehtävät

Assessment scale

0-5

Teaching methods

- Luennot virtuaaliluokassa
- Ryhmätyöt
- Henkilökohtaiset harjoitustehtävät

Learning materials

Vahvaselkä, Irma: Kansainvälinen liiketoiminta ja markkinointi (2009):Edita Publishing Oy

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija ei ole osallistunut ryhmätöihin tai henkilökohtaisia kotitehtäviä on palauttamatta.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa kansainvälisen myyntityöhön liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee kansainvälisen myyntityöhön liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa pohtia aihealueeseen liittyviä käytännön haasteita ja perustella ratkaisunsa. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa kansainvälisiin uusasiakashankintatilanteisiin.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee kansainvälisen myyntityöhön liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija pystyy analysoimaan aihepiiriin liittyviä käytännön ongelmia. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja kansainvälisiin uusasiakashankintatilanteisiin.

Go back to top of page