International Sales (5 cr)
Code: 3H00CU46-3003
General information
- Enrolment period
- 09.11.2020 - 17.01.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2021 - 31.07.2021
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
- Teachers
- Juha Ikonen
- Markus Jähi
- Pauliina Airaksinen-Aminoff
- Person in charge
- Juha Ikonen
- Course
- 3H00CU46
Objectives (course unit)
The student understand the special characteristics of the international sales work and working in an international company.
Content (course unit)
Cultural differencies and the sales work
Intercultural communication
Prerequisites (course unit)
2. year studies or similar skills and knowledge.
Assessment methods and criteria
RYhmätyöt sekä henkilökohtaiset kotitehtävät
Assessment scale
0-5
Teaching methods
- Luennot virtuaaliluokassa
- Ryhmätyöt
- Henkilökohtaiset harjoitustehtävät
Learning materials
Vahvaselkä, Irma: Kansainvälinen liiketoiminta ja markkinointi (2009):Edita Publishing Oy
Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija ei ole osallistunut ryhmätöihin tai henkilökohtaisia kotitehtäviä on palauttamatta.
Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa kansainvälisen myyntityöhön liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät.
Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee kansainvälisen myyntityöhön liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa pohtia aihealueeseen liittyviä käytännön haasteita ja perustella ratkaisunsa. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa kansainvälisiin uusasiakashankintatilanteisiin.
Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee kansainvälisen myyntityöhön liittyvät peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija pystyy analysoimaan aihepiiriin liittyviä käytännön ongelmia. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja kansainvälisiin uusasiakashankintatilanteisiin.