Siirry suoraan sisältöön

Sosionomina kohtaamassa asiakkaita ja työyhteisöjäLaajuus (2 op)

Opintojakson tunnus: 7S-9

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija
- osaa jäsentää oman identiteetin merkitystä ja sosionomin roolia eettisessä asiakastyössä
- osaa reflektoida toimintaansa sekä teorian ja käytännön yhteyksiä asiakastyössä
- osaa arvioida itseään itseohjautuvana oppijana
- osaa analysoida työyhteisössä toimimista ja itseään sen jäsenenä.

Sisältö

- Oma minä asiakkaiden kohtaamisessa, jaksaminen, ammatillisuuden rajat, tunteet
- Syrjäytyminen, huono-osaisuus, tasa-arvoisuus ja osallisuus yksilötasolla
- Reflektio toiminnan eri vaiheissa sekä teorian ja käytännön välillä
- Suunnitelmallinen ja yhteistyökykyinen oppija
- Työyhteisö ja sen jäsenenä toimiminen

Siirry alkuun