Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiviestintäLaajuus (2 op)

Opintojakson tunnus: H864-10E

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op

Sisältö

Opintojakson tyyppi
Pakollinen

Opintojakson taso
Ammattiopinnot

Opintojakson tavoite
Opiskelija oppii työskentelemään osuuskuntamuotoisessa yrityksessä. Hän ymmärtää ryhmätyötaitojen merkityksen audiovisuaalisella alalla. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin keinot ja kokonaisvaltaisen markkinointiviestinnän merkityksen. Hän osaa laatia markkinointikirjeitä sekä tehdä sopimuksia.

Opintojakson sisältö
- osuuskuntatoiminta
- ryhmätyötaidot
- markkinoinnin ja mainonnan keinot sekä välineet

Opetusmenetelmät
Opetusmenetelmät sovitaan opintojakson alussa.

Arviointimenetelmät
Aktiivinen osallistuminen. Muut arviointimenetelmät ilmoitetaan jakson alussa.

Edellytys opintojaksolle pääsemiseksi
Opintojakso Tuotanto 1:sen hyväksytty suorittaminen tai vastaavat tiedot ja taidot.

Kirjallisuus
Ilmoitetaan opintojakson alussa

Opintojaksosta vastaava
Vuokko Penttilä

Opetusvuosi
2. vuosi

Kevät- vai syyskaudella
Kevät

Opetuskieli
Suomi

Siirry alkuun