Digital Specialist Fast Track: Syksy18
Code: 18DIGIF
- Duration
- 1 years (30 cr)
- Start semester
- Autumn 2018
Description
Opetussuunnitelma on laadittu yhteistyössä Hämeen, Lapin ja Turun ammattikorkeakoulujen kanssa.
Koulutus vahvistaa kokonaisvaltaisen asiakasymmärryksen luomista ja asiakaskokemuksen hallintaa digitaalisessa toimintaympäristössä sovelluksia hyödyntäen. Koulutus antaa valmiudet ja taidot työskennellä digitaalisessa toimintaympäristössä erityisesti myyntiin ja markkinointiin liittyvissä tehtävissä.
KOHDERYHMÄ
Koulutuksen kohderyhmänä on ensisijaisesti yrityksen markkinoinnin, myynnin ja liiketoiminnan kehityksen vastuullisissa tai asiantuntijatehtävissä toimiva henkilö. Koulutus on tarkoitettu niille, jotka ovat suorittaneet tradenomin tai soveltuvan korkeakoulututkinnon sekä niille, joilla korkeakoulu toteaa muutoin olevan opintoja varten riittävät tiedot ja valmiudet.
NQF
Taso 7
SUORITUSAIKA
Noin yksi kalenterivuosi. Määritellaan kunkin toteutuksen yhteydessä tarkemmin.
AIEMMIN HANKITUN OSAAMISEN TUNNUSTAMINEN
Tampereen ammattikorkeakoulun (TAMK) opiskelija voi ehdottaa hyväksilukemisia aikaisempien opintojensa ja osaamisensa perusteella. Opintojen hyväksilukeminen tarkoittaa, että opiskelija voi hyväksilukea korkeakouluissa suoritettuja opintoja opiskelemaansa tutkintoon, mikäli ne vastaavat ao. koulutuksen osaamistavoitteita.
KOULUTUKSEN KEHITTÄMINEN
Erikoistumiskoulutusten laadunvarmistuksessa noudatetaan TAMKin laatujärjestelmää. Koulutuksen laatua arvioidaan ja koulutusta kehitetään systemaattisesti opiskelija- ja työelämäpalautteen pohjalta.
Jo sopimusvalmistelussa on ollut mukana työelämätahoja, jotka ovat opiskelijoiden työyhteisöiden lisäksi kehittämässä koulutusta.
Arviointiin ja kehittämiseen osallistuvat opiskelijat, opettajat, työ- ja elinkeinoelämäedustajat sekä AMK-yhteistyöverkosto.
ERIKOISTUMISKOULUTUSTEN YLEISET OSAAMISTAVOITTEET
Ammattikorkeakoulujen erikoistumiskoulutuksen tavoitteena on, että opiskelija koulutustaustansa ja työkokemuksensa pohjalta:
1) kykenee toimimaan vaativissa asiantuntijatehtävissä ammattikorkeakoululain 11 a §:n 3 momentin mukaisessa sopimusmenettelyssä määritellyllä työelämän osa-alueella;
2) saavuttaa asiantuntijuuden edellyttämän syvällisen erityisosaamisen tai monialaisen kokonaisuuden hallinnan;
3) osaa arvioida ja kehittää erityisalansa ammatillisia käytäntöjä perustuen tutkimukseen tai taiteellisen toiminnan menetelmiin;
4) kykenee toimimaan yhteisöissä ja -verkostoissa oman erityisalansa asiantuntijana.
(Lähde:Valtioneuvoston asetus ammattikorkeakouluista annetun valtioneuvoston asetuksen muuttamisesta, 1438/2014)
ERIKOISTUMISKOULUTUKSIA KOSKEVAT SÄÄDÖKSET, VOIMASSA 1.1.2015 LÄHTIEN
• Laki ammattikorkeakoululain muuttamisesta, 1173/2014
• Valtioneuvoston asetus ammattikorkeakouluista annetun valtioneuvoston asetuksen muuttamisesta, 1438/2014
• Valtioneuvoston asetus ammattikorkeakoulujen toiminnasta perittävistä maksuista, 1440/2014
Select timing, structure or classification view
Show study timings by academic year, semester or period
Code | Name | Credits (cr) | 2018-2019 | Autumn 2018 | Spring 2019 | 1. / 2018 | 2. / 2018 | 3. / 2019 | 4. / 2019 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TK00DM83 | Strategic Change Management in the Digital Era | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
TK00DM84 | Developing Customer Experience | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
TK00DM85 | Measurement and Follow-up in Digital Marketing Channels | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
TK00DM86 | Customer Acquisition in Digital Channels | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 |
TK00DM87 | Marketing and Sales Processes and Tools | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
TK00DM88 | Fundamentals of E-commerce | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | |||
Total | 30 | 30 | 17.5 | 12.5 | 8.8 | 8.8 | 6.3 | 6.3 |
Due to the timing of optional and elective courses, credit accumulation per semester / academic year may vary.
Code | Name | Credits (cr) |
---|---|---|
TK00DM83 | Strategic Change Management in the Digital Era | 5 |
TK00DM84 | Developing Customer Experience | 5 |
TK00DM85 | Measurement and Follow-up in Digital Marketing Channels | 5 |
TK00DM86 | Customer Acquisition in Digital Channels | 5 |
TK00DM87 | Marketing and Sales Processes and Tools | 5 |
TK00DM88 | Fundamentals of E-commerce | 5 |